Kräftskiva!

Imorgon är det dags för den årliga kräftskivan med jobbet (inkl. respektive). Ska bli riktigt nice!! Har inte ätit några kräftor än i år och det suger ordentligt efter det nu i munnen :-) Dessutom har vi fått barnvakt av Syster Yster så vi kan åka själva på fest - hör ju inte heller till vanligheterna numera... Tyvärr så jobbar hon söndag morgon - jag hade ju lätt kunnat tänka mig en sovmorgon som var NÅGOT längre än till kl 06.00..:-( men men.... Kul ska det bli iaf!

Var precis på Kvantum och handlade.. kan ju säga att jag var grymt glad att vi tog självscanningen - snacka om att det var låååång kö!! Att man inte lär sig att fredagar är körda o handla på!? Ja ja.. nu har vi fyllt på kylen! :-)

Igår var det månadsbokslut för hela slanten med tillhörande check, babs, amex o diners- avstämningar... Gick bättre än väntat måste jag säga! Men vi får väl se om det går lika lätt när jag väl ska göra det själv hela vägen ;-)??

Ikväll blir det varma mackor och Australia.. Har ni sett den filmen? Den är ju typ 2 h o 40 min eller nått.. så det mest troliga är väl att vi inte orkar att se hela......

Nu äntligen så kommer det lite bilder... Var ju ett bra tag sedan..

Först lite blandad kompott ifrån Öland:













Och sen lite ifrån en härlig dag med Stella (och kissen) i trädgården...







Stella tyckte visst inte att det var lika kul att bada i poolen som Sigge.. *fniss* Typiskt tjejer att börja lipa så fort de inte får som de vill ;-)

Ha en underbar helg!!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jo, Ulf har redan lagt fram ylletröjan för jordkällaren i morgon ;) Han blev så glad nu när han slapp å köra!



Undra vad det blir för tariff med 4 ögon? Hur som helst skönt att få ordning på arkivet!!



PS. Inte ett dugg förvånad att amex, diners o bags gick så galant!!

PS 2. Jag hyrde 3 filmer på Hemmakväll innan jag cyklade hem. Kvällen är räddad ;)

Ses i morrn - kram!

2009-08-14 @ 18:57:20
URL: http://sigridsofia.bloggagratis.se
Postat av: marie

stor han blivit sigge! va ju ett tag sen man träffade honom nu. jag är hemma v 35, kanske hinner ses då??

2009-08-14 @ 20:35:13
Postat av: Annica

Hihi. det sista kortet var väl för kul!!

2009-08-14 @ 22:10:40
Postat av: Lindha

Kräftor kan man aldri få för möe av :)

2009-08-15 @ 15:29:34
URL: http://mchutney.blogg.se/
Postat av: Je

2009-08-15 @ 21:05:06
Postat av: Jessica T

Nu blev något konstigt...Jaja, härliga bilder från semestern. Så söta Stella Och Sigge är. Underbar bild.

Har sett australia. Härlig men lång film. men värd varenda minut.



Hoppas ni har kul på kräftskivan.

2009-08-15 @ 21:07:08
URL: http://prinsmamma.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ja, visst var det en kanonkväll igår! Kul att träffa respektive.



Har tyckt att Sigge mest liknar dig men det är ju massor av Dennis ju. Tänkte på det igår ;)

Skönt o va ledig i morrn va?

2009-08-16 @ 17:59:02
URL: http://sigridsofia.bloggagratis.se
Postat av: marie

hoppas ni hade det kul på kräftskivan, det hade vi =) kan helst mån,tis,ons v 35. Hur ser det ut för dig då?

2009-08-16 @ 19:27:43
Postat av: marie

måndag kan vi säga då. visst vi kan kolla runt lite vilka som kan. va ju ett tag sen nu.

2009-08-16 @ 21:03:02
Postat av: Ida

hihi det sista kortet va ju så bra! Va söta de är :) hihi!!

2009-08-17 @ 09:48:18
Postat av: anna

hehe ja det går fort allting tycker jag=)



Har inte hört nått om föräldrargrupp:P kul att se de andra barnen och se hur stoora dom har blivit=)

Vi har inte tid förrens den första september...knäppt det där tycker jag, trist om man ska ha flera barn o försöka jämföra vikter o så..men de kvittar väl igentligen, men vet nån hur det är med Karin då?



Grattis till Sigge med i efterskott=)

2009-08-17 @ 18:31:44
URL: http://goannat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0