Me and I m.m

Ja igår var det då dags för mig att ha Me and I party hemma... Det föll sig ju dessutom så turligt att typ alla jag frågade kunde komma - vilket resulterade i att vi till slut skulle bli 19 pers. Samma dag fick jag dock två återbud, så totalt 17 pers trillade in hos oss här på Grangatan igår kväll.... Ha ha.. av någon konstig anledning så såg jag inte skymten av Dennis på HELA tiden???!!! Trevligt var det... synd bara att man inte hinner prata med alla lite mera!

Fick inte med alla gäster på bild tyvärr......





Annars vet jag knappt vad jag har gjort i veckan.. Hm, gud vad jag känner mig snurrig emellanåt! Igår på dagen var iaf Stella o Marlen här på lunch o kaffe, vi promenerade osv - o ja det var j**ligt kallt!! Men vad gör man inte? Sen efter 16-tiden kom Jenny - min kära kollega från tiden då jag jobbade på Jysks administration. Himla roligt! Var ju SÅ länge sedan sist... Dessutom hjälpte hon mig med Sigge i princip hela kvällen så jag glömde nästan bort att jag hade honom hemma, hi hi. Tack Jenny!



Idag har Sigge o jag varit nere på jobbet och gjort lite löner! Ja, det känns som att det är löneutbetalning väldigt ofta, ja till alla andra utom mig då;-)) Sen blev det lunch m Anna o Sussi o sen promenad runt sjön - dock i min ensamhet idag då Marlen var så busy idag;-)

Imorgon är det bebisfika hos Marie o så kommer prästen på kvällen - skulle kommit ikväll men något verkar ha dykt upp för han hade inte möjlighet att komma idag! Annars så händer inte så mkt.. har väldigt mkt småsaker för mig men jag gillar ju när det är fullt upp så det känns inte nått jobbigt...

Ha det!

Kommentarer
Postat av: marie

oj vad många ni blev! medverkar gärna en annan gång, hittade ni nåt fint då? ses imon då!

2009-02-18 @ 18:40:42
URL: http://mariekarlssons.blogg.se/
Postat av: mia

Hej! Tack för igår! Var trevligt. Kul att träffa lite nya ansikten.Synd att det inte rikgt var min smak på kläder bara..men men.. Det gick bra resten av kvällen? Ses imon.

2009-02-18 @ 19:16:22
URL: http://misenk.blogg.se/
Postat av: lindha

Ujuj vad ånga som kom! Ses kanske imorgon, får ha inspektion på Olles snor först haha

2009-02-18 @ 19:53:40
URL: http://mchutney.blogg.se/
Postat av: Annica

Oj.. stackars Dennis.. fick han vara i källaren??

2009-02-19 @ 10:02:12
URL: http://hittaringendoman.blogg.se/
Postat av: Jenny Koste

ha, ha.. Sigge är ju så mysig så jag ville knappt lämna kvar honom!

2009-02-19 @ 19:03:05
Postat av: Mathilda

Hej!

Ja det ska bli så himla skönt att börja jobba, verkligen längtat! Ja du, jag vet inte riktigt vad som hände, men det blev lite försenat iaf. Ja, lite ställer det ju till, blir ju 2 veckor extra som vi måste hitta en lösning. Men det får gå, inte annat =)



Kram!

2009-02-20 @ 21:48:21
URL: http://mathildav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0