Utmaning och utrensning!!

Utmaning - ja, har blivit utmanad av Mathilda till att delta i en liten fotogrej... Nu ska vi se, man ska välja sjätte mappen i sin fotomapp och sen ta det sjätte kortet (tror jag det var). Mathilda hade ju då "fuskat" lite o valt bara från sin "Elliot mapp" ;-) Så jag tänkte att jag tar både min sjätte "vanliga" mapp och sjätte "Sigge mappen"... Hm, bäst o kolla vad det är först innan kanske så det inte är några anskrämliga kort.. hihi...

Nu ska vi se vad det blev då....

Det blev visst en naturbild, från mappen BUA ;-) det är där Dennis äldsta syster bor och så här fin natur finns det iaf att bjuda på där!...



Ifrån Siggemappen så blev det 6:e kortet ett kort där man tydligt ser att vår lille kille har växt en hel del....



Så till nästa del i utmaningen... Man ska utmana 6 vänner oxå!! Hm.. undrar hur många bloggande vänner jag har(?)
Jag utmanar: Marlen, Lindha, Annica, Mia K, Marie och Linette till att delta i denna utmaning!! Hoppas att ni antar den.. Lite kul faktiskt...

Utrensning då.. Ja det kan man väl säga att det blev här i söndags.. Som jag skrev tidigare så kände jag mig ungefär 2 000 ggr piggare än på lördagen. Så när jag har Sigge på skötbordet sen (efter att ha gjort allt det där jag pratade om tidigare, tvättat, bäddat osv) så blev det till o ta på sig gummihandskarna och skrubba hela duschen, dvs kaklet samt duschväggarna. Blä alltså.. vad det samlas skit!! Har man verkligen allt det där på sin kropp?? Fint blev det iaf. I går höll detta i sig skulle man kunna säga.. Fortsatte min städning, tvättning o allmänna fixande... Dessutom var jag nere på stan och köpte tyg till kuddfodralen i gästrummet. Tapetseringen är ju färdig och golvet är påbörjat så jag kände att det kan vara dags att jag påbörjar mitt lilla projekt....

Nu  måste jag nog sluta för om mindre än 1 h kommer Lindha hit med Olle och ev. Baloo för att intaga lunch... bäst att maten står på bordet då ju!;-)

Ikväll kommer förresten Emelie på besök - ska bli kul o se om hon blivit någon tjockis än;-) Har ju för sjutton inte träffat henne sedan LUCIA - katastrof ju...!!

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: faster susanne

Kul att en bild från Bua hamnade på bloggen. Det syns verkligen att Sigge växt. Han är mer lik dig nu Anna. Han är väl helt enkelt den perfekta blandningen :-)

2009-02-03 @ 11:11:29
Postat av: Micka

Kul att du ska ha party.. Ska kolla min almenacka, o kan höra av mej sen !

2009-02-03 @ 15:33:22
URL: http://micka87.blogg.se/
Postat av: Lillasystern..

Är blogg.se bra?.. Funderar på att byta

2009-02-03 @ 17:11:27
URL: http://pluttenholmberg.blogspot.com/
Postat av: Lindha

Sjätte vilden från sjätte mappen.....mohahaha...

tänk den stackarns om inte har några mappar? Hur väljer man då?

2009-02-03 @ 19:25:32
URL: http://mchutney.blogg.se/
Postat av: marie

duktig du är, själv borde man ta en rejäl utrensning här hemma oxå...ska bara hitta motivationen ;-)

2009-02-03 @ 21:44:40
URL: http://mariekarlssons.blogg.se/
Postat av: marie

duktig du är, själv borde man oxå göra utrensning här hemma, men tar det en annan gång ;-)!

2009-02-03 @ 21:54:51
URL: http://mariekarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0