En hemmadag med trevlig överraskning!

Japp.. det är väl så man skulle kunna sammanfatta denna dagen.. även om den inte är till ända ännu då ;-)

Sigge o jag tog det bara lugnt idag på morgonen.. Fixade med disk, frukost o tidningsläsning.. Sigge valde sedan att ta en längre förmiddagslur.. Längre än på länge faktiskt, vilket resulterade i att jag kunde göra lite löner - som jag skulle gjort i fredags.. men som inte Sigge tyckte alls då! Sen ringer telefonen och det var Pappa som ringde.. han var i Bodafors på jobb och precis färdig, och undrade vad det blev till lunch;-) Tacopaj (rester från helgen) blev det! Himla trevligt med spontanbesök tycker jag! Hoppas vi att det blir fler av....

I eftermiddag har vi bara fixat o donat här hemma.. Tvättar (eftersom Sigge numera äter en del ersättning så blir det EXTREMT mycket mer tvätt nu.. han kräks betydligt mkt mer nu.. suck..), fixar m disk o jobbar.. varvat med att leka med Sigge och lönekörningar samt lite husvagnssnack med Anna, hi hi... Ska vi väl bara försöka få en säsongsplats oxå då!!

Imorgon är det lite o stå i.. Sotaren kommer, vi ska ner till jobbet o sen på kvällen är det dags för informationsmöte med Babysimmet.. ska bli intressant!

Fy, vi har inte varit ute än idag.. o nu har snart hela dagen gått ju! Kanske ska ta sig en runda ner till stan... så har man åtminstonde gjort nått vettigt idag!

Kommer väl antagligen uppdatering igen inom kort... Förresten, vad gör alla andra på dagarna?? Uppdatera mig....

Kram kram

Kommentarer
Postat av: marie

ja du?? ungefrär exakt samma som du. förutom lönerna då ;-) vissa dagar händer lite andra saker med! typ fika!

2009-01-19 @ 17:41:02
URL: http://mariekarlssons.blogg.se/
Postat av: marie

hej igen, kommer gärna på fika på onsdag, fick mess av lindha. men vilken gata bor du på?? ;-)kan jag fråga mia me, hon var hos lindha innan jul på fika?

2009-01-19 @ 22:07:18
Postat av: Mathilda

Vad mysigt med en husvagnssemester! Finns det plats för 3 till? ;) Haha!

2009-01-19 @ 23:39:06
URL: http://mathildav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0