Öland igen..

Ikväll bär det iväg till Öland igen. Ska försöka att parera vår avfärd med Sigges sovande för natten, får väl se om allt slutar i pannkaka eller hur det går....

Tänkte att jag skulle passa på att slänga in lite bilder här.. Inväntar att Dennis ska bli klar.. av någon anledning så var man tydligen absolut TVUNGEN att tvätta bilen innan vi åker??? Fattar nada, detta infallet hade aldrig lovat mig iaf kan jag lova.... ;-) Så, nu sitter jag här med Sigge intill mig och mutar honom för fullt med majskrokar för att jag ska hinna med att uppdatera... ha ha... seriös morsa man är!!??

Grillning med "Gudfadern" him self ;-)



På morgonen så lånade Sigge först Jackson... och tyckte det var VÄLDIGT kul...



..och sen lånade han Jacksons mamma och pappa;-) Helt ok det oxå!!


Någon morgon sov jag så här....


....eller så här....


.. sen när jag väl vaknat så är jag SÅHÄR glad!!!


Bada i havet är ju oxå helt underbart kul!!






Väl hemma så hade jag alla fastrarna här på besök - VÄLDIGT SKOJIGT!!


Dessutom så gungade ju Kusin Emelie Sigge så himlans bra så att man nästan höll på att somna;-) Perfekta barnvakten ju!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt ni verkar ha det på Öland. underbart med hav och sol.

var tvungen att testa det där med handklappandet på Lucas när jag hade läst inlägget för jag kom på "Hjälp det kan han inte" Så jag provade och visade och så klappade han. Precis som "Hade du bett mig tidigare så hade jag visat".Hihi. de kan när de vill.

2009-07-26 @ 22:07:16
Postat av: Sofia

Vilka fina bilder - Sigge är ju sååå söt o GLAD!! Till skillnad från mina surmuppar (ibland). Kolla in bilden där Elin o Jois sitter i fönstergluggen till Brahehus: Precis innan bilden tas stod David upp - glad - Jois slog till honom på benet så han skulle sätta sig ner. Han höll på att ramla ner och så började bråket.... Därav ingen David på kortet!



Ha en skön Ölandsvistelse! Kram

2009-07-27 @ 09:02:28
URL: http://sigridsofia.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0