Lönekörning!

Det är vad som stått på dagens schema... Ska ju, som jag nämnt tidigare, ta över ett större uppdrag efter en kollega. Idag var det alltså dags för lönekörningen i detta bolag och jag kan säga att det är en hel del att tänka på!! För vem vill ha fel på sin lön liksom? Sen är det som vi sa... man tänker att om folk stämplar osv så är det ju bara o köra över den där filen till löneprogrammet o sen är det klar.. men RIKTIGT fullt så enkelt är det ju inte!! Ja ja... lär väl få höra om jag gör fel iaf! Kul o ha sisådär en 80-100 anställda som klagar på en;-)

Nu blir det till att dra ner till sporthallen och möta upp Anna och nye coachen för herrlaget - Dimitrius Poles. Han är enorm och amerikan ;-) så jag lär väl ha nackspärr eller nått efter det samtalet... ha ha... Jobbigt o prata engelska oxå, man är ju så ringrostig!! Återrapporterar senare hur det gick...

Imorgon blir det några timmars jobb men sen är det ledigt! I helgen hade vi funderingar på Öland men jag känner att jag orkar helt enkelt inte att börja planera och packa o dona igen.. så det får bli en hemmahelg tror jag! Tror nog Dennis gärna hade åkt iof... :-( Vi får se, vem vet.. jag kanske får ett ryck imorgon och sen drar vi igen ;-) lite sådana vi är!!

Nästa helg är det kräftskiva med jobbet, ska bli trevligt! Får se bara om jag lyckas fixa barnvakt iom att det är med respektive!

Hörs!

Kommentarer
Postat av: Linette

Vilken dag är kräftskivan?..

Kan kanske vara de..

2009-08-06 @ 22:17:04
URL: http://linetteholmberg.blogspot.com
Postat av: Sofia

God morgon!

Gick väl hur bra som helst igår. Visst är det mycket att tänka på men efter några ggr "sitter" det. O som sagt - klarade JAG det så klarar DU det ;)

Kram - ses nästa vecka!

PS. Berättade för Ulf att varken Dennis lr Anna H är så glad i kräftor - det gladde honom - då blir han ju inte ensam..

2009-08-07 @ 07:28:07
URL: http://sigridsofia.bloggagratis.se
Postat av: Sofia

Hi, hi - jag har redan informerat Ulf om att de faktiskt får stå för underhållningen eftersom de vägrar kräftor. De kan ju alltid göra en "Hans"....om de snapsar rejält menar jag ;)

Kram o go kväll!!

2009-08-07 @ 18:42:13
URL: http://sigridsofia.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0