Systemkameran är....

... numera i vår ägo!! Äntligen, mycket trevligt måste jag säga! Igår eftermiddag var vi och hämtade den.. Tyvärr skulle den ju laddas ett litet tag så det var inte mycket tid till och ta några kort igår.. Men men får se till att det blir fler tagna idag;-) Har dock inte hunnit med detta än... Dessutom måste man ju försöka läsa på lite oxå så man vet hur man tar bäst kort!!

Idag har i alla fall dopet blivit spikat, 21 feb kl 12.00 i Lövhults Kapellet blir det! Så, idag har Sigge och jag tagit oss ut i snöstormen (ja halvt om halvt i alla fall) för att fixa lite fina papper osv till dopinbjudningarna. Ja, hör o häpna.. Tänkte faktiskt pilla ihop några sådana själv, hihi.. Ja vi får väl se hur resultatet blir! Kanske slutar med att jag får gå och köpa färdiga i alla fall... igen som vet! 

Sigge har inte sovit speciellt mycket idag, och det märks SÅ väl när det blir för lite av den varan. Då är man verkligen inte nöjd med något! Nu sover han visserligen... he he.. så jag har faktiskt passat på att jobba lite! Smidigt när man kan sitta hemma och göra det när det passar en själv ju.

Imorgon ska vi träffa Marlen o Stella, trevligt trevligt! Var ju faktiskt ett tag sedan nu.. ;-) men det har ju varit helger och annat.. Ja, Marlen hon har utlovat pastasallad till lunch också, ska bli smarrigt.. ser redan fram emot den för jag har inte ätit något sedan lunch nu och kom på att jag nog borde ta mig något och äta.. he he.. Glömde visst! Ja, hur som helst så har Marlen börjat sitt nya, duktiga liv nu.. så något fika blev det tydligen inte imorgon! ;-) Som jag sa Marlen.. får ta med mig eget fika i fickan..hihi... Nä då.. jag behöver också klara mig utan det! Men det är ju SÅ gott...

Förresten, till alla mammor eller blivande mammor som läser denna bloggen, eller för den delen till Er andra som kan tycka att det passar Er också (kanske har en massa barn Ni vill köpa fina kläder till ;-))... Den 17/2 har jag Me & I party hos mig, alla som vill är välkomna! Hör bara av Er så jag kan notera ner det..

Bilder ja.. hm.. Har ju faktiskt inte tagit några än idag ju!! Får leta i arkivet igen då (men jag lovar Annica, ska inte utsätta dig mer ;-))

Sagt och gjort... och eftersom man en dag som denna känner sig blekare och tråkigare än någonsin får det iaf bli en liten resebild, på mig själv faktiskt.. he he ja lite ego;-) men jag är ju iaf nyansen brunare på kortet än idag kan jag ju säga....;-)


Kommentarer
Postat av: Annica

Var är kortet då?

2009-01-08 @ 19:36:46
URL: http://hittaringendoman.blogg. se
Postat av: Mathilda

Jag/vi kommer mer än gärna! Vilken tid är det?

2009-01-08 @ 21:39:34
URL: http://mathildavestin.se
Postat av: Anna

näe.. jag blir galen!! Jag ser kortet när jag förhandsgranskar osv men inte sen när man går in... vet inte varför det inte funkar!! :-(

2009-01-08 @ 22:02:59
URL: http://giss.blogg.se/
Postat av: Annica

Nu funkar det

2009-01-08 @ 22:20:40
URL: http://hittaringendoman.blogg. se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0