Tyvärr hinner jag inte.....

... HA HA HA... vad fel det blev!! Nu blev Ni allt nyfikna va? Är det något som jag INTE hinner? ;-) Japp... det var o lägga in bild... men det märkte ni ju å andra sidan att det inte blev några igår!!

Igår kväll var en stökig kväll... Sigge fick antagligen lite efterdyningar efter sprutorna... Gnällig o ledsen till tusen o antagligen lite feber... Ingenting blev bra, inte ens med lite alvedon i kroppen! Till slut så somnade man iaf - för att 6 h efter alvedonintaget vakna igen - Skållhet!! Så ja.. feber fick han nog! Men men... går ju an när man vet hyfsat vad de är gnälliga o ledsna för, men visst är det jobbigt!? De små liven...

Idag tog Sigge o jag sovmorgon till 08,30 och sen var det ner på stan för att träffa Sussi och Ville... När Ville o Sigge sov så passade Sussi o jag på att prova kläder på Vila o Greens.. ha ha... blev ett o annat inköp av oss båda ;-) och sen blev det en tur vidare till Thimons. Väl där så var våra småkillar genomsvetta! Antar att det var LITE varm o sova i butikerna m åkpåse, overall o filt... hrm... näst intill barnmisshandel ju!(?) Men de var ju båda lika glada för det...

Jo, igår var Dennis förbi sin jobbarkompis som är sådan fiskeentusiast.. köpte 5,5 kg fisk av honom för dryga 200,- tyckte jag var kanon! Det var bl a Regnbåge, Öring, Sik o Sej tror jag.. kommer inte riktigt ihåg! Så.. nu får vi bara be snällt till Svärmor o Svärfar att de hjälper oss o tillaga det!! Hrm.. är ingen hejare på det.. men gott o äta är det ju!!

Annars har vi gett oss på vårt gästrum nu... Dennis har börjat måla gästsängarna vita, och det tar ju sin tid! Handgjorda, svarvade sängar med en massa detaljer på... och så måste de målas 3 ggr... Hm, Dennis är av någon anledning måttligt road! Men men.. fint blir det! Därefter är det golvläggning och tapetsering som ska göras.

Jo, idag tänkte jag också försöka börja fixa med dopinbjudningarna... Hur nu det ska gå! Spännande iaf...

Idag får det bli en bild ifrån när mamma/mormor var här och hälsade på...



Hej svejs...

Kommentarer
Postat av: Annica

Vill me ha fisk!!!! Ni bjuda oss?!!!

2009-01-13 @ 16:22:52
URL: http://hittaringendoman.blogg. se
Postat av: Annica

Ja, det vill vi.. men kanske inte några 5,5 kg.. Hmm, är den rensad?

2009-01-13 @ 18:23:08
URL: http://hittaringendoman.blogg. se
Postat av: faster susanne

Aha var det det du inte hann med.

Skönt att du förklarade, då kanske jag kan sova i natt! :-)

2009-01-13 @ 19:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0