Herr Råbock!

Sigge har de två senaste dagarna vaknat väldigt tidigt igen (iaf i mina ögon), ca 05-05,30 sådär så har det varit uppstigning här! För att sedan, ca 1 h efteråt, somna om igen!! Dödstrött... med andra ord är han inte alls fullsövd vid 5-tiden men han bara vägrar o somna om och blir döledsen när man försöker ha honom liggandes.... Så, det är ju bara att gå upp!! I morse då när han skulle somna om så där 06,15 gick vi ut med vagnen och så skulle vi ta vår vanliga lilla runda in i Folkets Park (skumpar lagom o bra på småstenen där;-)) så möts vi av HERR RÅBOCK!! Oj vad man vaknade till... Precis vid ingången stod han - typ som att, ja men GOD MORGON!! Ha ha.. höll på att skita ner mig.. Sen lunkade han därifrån lite sakta, inte alls bråttom!...

Idag blir det picknick i Stadsparken med Marlen o Stella o ev. några till, beroende på hur de mår osv.. Ska bli kul, jättelänge sen vi träffades nu! Blir ju inte så på semestern riktigt.

Igår gjorde jag mina första självande timmar på mitt nya uppdrag. Blir nog mkt att sätta sig in i.... men men, det löser väl sig!

Jo, höll ju på o glömma... Gjorde ju hårförlängning igår!! Blev bra tycker jag.. ovant är det ju alltid o lite drar de ju på sina ställen i huvudet, men det lägger sig ju snart! Får väl se om jag kan få in ngt bildbevis framöver här! ;-)

Nu blir det en kopp kaffe o sen till o förbereda dagens picknick! :-)

Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Låter som det blir en toppendag i parken!



På tal om Herr Råbock... Sist jag var ute o sprang höll jag på att krocka med både Herr o Fru Råbock. Tror du jag blev rädd lr? De hoppade fram bara ngn meter från mig så jag fick tvärstanna. Har ALDRIG varit med om det förut..

Ses i morgon! Kram

2009-08-05 @ 10:45:23
URL: http://sigridsofia.bloggagratis.se
Postat av: Marlen

Tack för en mysig dag :)

2009-08-05 @ 17:12:01
URL: http://marleniz.blogg.se/
Postat av: Annica

Inte är du väl rädd för herr Råbock!! hehehe.

Svar på din fråga: Det lämnas inte in några barn.. eller föds några.

2009-08-05 @ 17:55:28
URL: http://hittaringendoman.blogg.se/
Postat av: Sofia

Självklart blir det en mycket bra jobbdag i morgon! Löneproffset Nina tillsammans med dig - blir hur bra som helst. Det kommer jag förmodligen sakna sedan... LÖNEKÖRNING!!

Kram

2009-08-05 @ 19:18:13
URL: http://sigridsofia.bloggagratis.se
Postat av: marie

halloj! tänkte bara meddela att jag inte kan komma på me & i partyt. en annan gång!

2009-08-05 @ 21:21:24
Postat av: Anonym

De där bockarna brukar vara på föräldrarnas tomt också. Söta!

2009-08-05 @ 21:31:06
Postat av: Anonym

Förstår om du gick med raska steg. inte precis vad man vill springa på.

Tack för dina fina kommentarer.

Ses gärna någon gång om ni vill.

2009-08-05 @ 21:59:27
URL: http://prinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0