Jobb!

Mm... så sammanfattas dessa dagar....

Fick ny dator på jobbet förra veckan o sen dess så har man ju upptäckt att ett och annat fattas... Grr... Vilken tid sådant meck tar!!?? Som grädden på moset så har en kollega hastigt hamnat på sjukhus, stackars Mia. Hoppas verkligen att hon kryar på sig snart! Så ont som hon har... Misstänkt diskbråck tror jag det var!? Detta gör ju då (så klart) att det blir lite mer för oss övriga att göra, och som den "slaskhink" man verkar vara så hamnar ju mycket på mig! ;-) Nä då.. men det är ju alltid kul o kunna hjälpa men saker o ting tar ju FAKTISKT lite längre tid när man inte är insatt i dem sedan innan. Men men.. allt brukar ju lösa sig med tiden ändå!

SÅ, för att denna veckan ska gå ihop sig så har jag tvingat Dennis till att vara hemma 3 dagar och Farmor och Farfar har erbjudit sig att ha honom 1 dag (tror nog att de har märkt att jag har lite mkt för mig just nu??!!;-))

Var förresten på Me and I Party igår, spanade in inför mitt kommande party. Kändes bra att ta sig en kik innan man själv ska ha det - då brukar det vara fullt upp med och hålla styr på annat! :-) Ni har väl inte glömt, 1 september kl 18.30 är det Me and I party här hos mig!

Skulle laddat in lite bilder (vilket var ett tag sedan sist) men tyvärr dog batteriet så det får vänta!!

Sigge är värre än värsta klätterapan nu för tiden!! Han ska ständigt grabba tag i benen på en och klättra sig uppåt och stå och balansera... för att sen sätta sig ner och sen upp o sen ner o ja.. ni fattar va!? HELA TIDEN!! Detta innebär ju så klart oxå då att man ramlar titt som tätt och slår sig... hrm... Vart tog min lilla bebis vägen???;-)

Oj, hoppas ni orkade läsa allt!!... Ja ja..

Go´kväll!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Klart jag orkar läsa! Du skriver så det blir så kul att läsa. Jag vet ju ibland det du skriver men det verkar ändå "nytt".

Kram! Ses!

2009-08-11 @ 22:18:12
URL: http://sigridsofia.bloggagrattis.se
Postat av: Annica

Varför jobbar du så mycket??

2009-08-12 @ 18:15:43
URL: http://hittaringendoman.blogg.se/
Postat av: Micka

Oj vad du jobbar .. Att du orkar. Själv vill jag bara mysa med min bebis innan han blir stooor !

2009-08-12 @ 18:57:52
URL: http://micka87.blogg.se/
Postat av: Annica

Vad jag menar är varför du tar åt dig så mycket när du inte behöver.. njut av tiden nu när han är liten och innan du måste börja jobba.. det var så jag mena... :-) Du är ju ändå mammaledig.. då inte D är pappaledig.. Hänger du me??!!

2009-08-12 @ 20:58:03
URL: http://hittaringendoman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha.. superAnna

2009-08-12 @ 21:46:34
Postat av: Mia

Hej! du verkar jobba en hel del du med.. bilder blir det snart! :)

2009-08-13 @ 20:08:27
URL: http://misenk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0