Nästa station....

.... MORA!!

Ja, imorgon förmiddag så går tåget mot Mora. Kick off väntar med jobbet, och i år går turen till just Mora. Varje år är det olika städer som blir invaderade av PWC:are i form av diverse "torra typer" så som revisorer, skattekonsulter och annat löst folk... Inte helt lätt att ordna boende till ca 3 400 anställda dock! Tror, efter vad det verkar, som att de har fått hyra varenda stugby som finns...

En del av programmet är hemligt men vi vet att fredag kvällen erbjuder Svenne-Rubins, Kalle Moreus och Jill Johnsson iaf samt mingelbuffé. Lördagen är fylld med diverse sportsliga aktiviteter - samt det viktiga "after sports" :-)!! Därefter är det omklädning för vidare färd mot Dalhalla, där programmet än så länge väntas innehålla middag, show o dans. Vi misstänker att det kanske är Rhapsody in Rock (ack vad besvikna vi blir om det inte är det nu.. ha ha).

Så.. nu ska jag klara mig utan mina två älsklingar här hemma! Fattar inte hur det ska gå... Har sagt till Dennis att jag måste få en massa mms :-)

Idag har vi gjort avslutet/avstämningen på det stora uppdraget som jag fick ta över då kollegan Sofia gör sin sista dag imorgon. Känns konstigt faktiskt! Men men... så är livet, allt har sin tid! Nu får jag klara mig på egen hand...

Jo, har varit ute på ett litet reportage/paparazzi uppdrag idag ;-) så håll utkik i nästa nummer av Höglandet.nu eller vad den där gratistidningen här i Nässjö heter..?! Kommer att vara en finfin extrabilaga där med en och annan fin bild! :-)

Dags att packa lite o sen MÅSTE bidragsansökan åt Nässjö Basket bli klar ikväll oxå!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hi, hi, så nöjd som som A.K var bokslutet idag så lär det ju gå som en dans för dig ;)Shit vad jag känner att jag hade velat va med i Dalhalla nu. Betr. mess - du måste rapportera under kvällarna vad som händer!!! Vilka artister som syns etc.

Kraaaaaaam

PS. Smakade av en flaskorna vi fick idag - otroligt!!! god!!

2009-08-27 @ 20:37:54
URL: http://sigridsofia.bloggagratis.se
Postat av: Mia

Hoppas du får det roligt!

2009-08-27 @ 22:56:33
URL: http://misenk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0