Vad gör man lämpligen en fredagskväll???

Ja, det är frågan? Vad har ni haft för er en kväll som denna? Min kväll blev kanske inte som de flesta andras fredagskvällar, men vad gör väl det??

Hastigt o lustigt så blev det att Dennis tog med sig Sigge och åkte ut till Sandsjöfors till fam. Dahlqvist/Magnusson och jag tog med mig datorn till kollegan och vännen Anna (HC). Vi satte oss och gick igenom samtliga av Nässjö Baskets sponsorer och började fakturera för glatta livet!! Ha ha.. visst är livet underbart när man får för sig en sådan sak en fredagskväll? Måste ju bara vara så att både Anna och jag är halvt kära i våra arbetsuppgifter eller nått - så att vi måste sätta oss och fakturera ÄVEN på fritiden!!?? Hi hi... Sagt o gjort iaf, sen fick vi visst ytterligare ett ryck och började sätta oss med matchprogrammet. Ett programhäfte med samtliga spelare för herr och damlag samt annonser och dyl. Detta trycks sedan och delas ut till samtliga villor i Nässjö. Väldigt kul måste jag säga.. när man väl börjar pilla i Publisher så kan man ju knappt sluta!

Dessutom har jag jobbat idag - och lämnade då Sigge till ovanstående Anna. Väl på jobbet så hade jag fått en ny dator. Tror ni att allt fungerar som det ska idag då eller? NEJ, inte precis.. strul strul strul.. säkert två timmar bortkastat idag! Men jag gjorde det som jag var tvungen och göra iaf... Huvudsaken! :-)

Sigge måste ha en tand på gång till nu... rätt vad det är så bara totalt bryter han ihop. T ex igår så höll han på med sin pipmugg o rätt vad det var så blir det bara ett illtjut o han bryter ihop... men ser inga mer i sikte än! Han har ju bara två än ju.....

Vad ska man hitta på imorgon då? Verkar ju utlovas fint väder... :-) Det känns som jobbigare värme här än vid kusten dock.. vet inte om jag pallar o ligga i solen!?

Ha en fortsatt bra fredagskväll!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Jessica T

Ja det var ju verkligen ett fredagsnöje det...

Ditten och datten hittade jag på blocket. Men hennes mailadress är [email protected] Jättenöjd är jag. har tvättat dynan och den är kalasfin fortfarande.

Vad hittade ni på under dagen?

2009-08-08 @ 19:16:39
URL: http://prinsmamma.blogg.se/
Postat av: marie

visst är det härligt med solen och värmen! njuter i fulla drag då vädret här uppe på höglandet inte avrit det bästa under sommaren.

2009-08-09 @ 13:17:15
Postat av: Sofia

Läser om Sigges tand. "Bokför" du ankomst o i vilken ordning tänderna kommer? Kollade mina barns album o i Johannas är varenda tand väl dokumenterad. I Elins hyfsat o Davids sådär.. I Stellas album har jag bara noterat två tänder?? Tappar man energin eller är det brist på tid?



PS. Har själv aldrig kollat upp när jag fick mina tänder ;)



Kram

2009-08-10 @ 21:14:05
URL: http://sigridsofia.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0