Gästrummet färdigt.... så när som på en kvartsstav o kuddfodral!

Ja, nu är det färdigt! Eller ja... så när som på en avsaknad kvartsstav och kuddfodralen... Har köpt tyg till dem i alla fall, så nu ska det då bara bli av att de blir sydda också då!!;-) Får väl se om jag kan ta tag i det i helgen kanske!? Ni får tänka att det är likadana kuddfodral som tapeten.....





Idag har Sigge och jag haft en hel del för oss faktiskt! På förmiddagen var det dags för den första föräldragrupps träffen. 10.30 var det tid för samling. 10.08 lämnade vi hemmet... och fullastade var vi! Dator + bokföringsmaterial (dvs 3 pärmar) under vagnen med vetskapen om att det brukar ta mig 25 min att gå. Det gör ju inte det hela lättare att gå med vagn heller när det har snöat!! Herregud vad jag traskade på.. och när man har den där fina backen upp till BVC som avslutning också så kan jag säga att jag var totalt genomsvett när jag kom fram! Men i tid kom jag;-)

Väl färdig med detta så hade jag bestämt med Cilla på jobbet att vi skulle ses för att käka lunch. Lite försenad kom jag iaf dit (eftersom jag i all hast hade glömt skötväskan så blev det ju en liten nätt omväg för att hämta den... ja, jag vet det måste vara amningsdemens...) och käkade o tjöta med alla som var där, trevligt! Sen var det tid för att mata och byta blöja och sedan försöka få lite jobb gjort.. gick väl hyfsat, trots att lilleman inte ville sova särskilt mycket under den tiden... men jag hade bestämt mig för o vara kvar o blir klar eftersom jag idag har varit hos TANDLÄKAREN!! Ja, det är ju verkligen något som jag skyr som pesten.... men men det var verkligen behövligt nu, för jag har bitit sönder en tand!! Så nu är det fixa iaf, och den sista bedövningen håller på och släppa...skönt! Tyvärr så verkar det som att graviditeten har farit illa med mina tänder.. så jag måste tillbaka, dels för att fixa en tand men oxå för att dra ut ytterligare en visdomstand! Tröttsamt...


Ikväll har iaf Sigge och jag duschat.. är ju verkligen mysigt! Han är så duktig, bryr sig inte alls om att han får vatten över huvudet!






Imorgon är det nog en relativt lugn dag.. He he.. ja, jag ska träffa Marlen och vi ska SHOPPA ha ha... nä då! Men vi ska väl se om vi kan hitta några dopkläder iaf.. sen blir det säkert fika eller lunch kan jag tänka mig! Imorgon kväll ska vi förresten till Magnus och Carro för "upptaktsmöte" och musselkväll:-) Ha ha.. undrar ni vad det är för upptaktsmöte va??
Jo det är så att Dennis ska hjälpa Magnus (som är en STOR whiskeysamlare) att bygga en fin hylla, över en hel vägg, där han kan ha alla sina fina flaskor.. så det är alltså på skisstadiet nu för o tänka ut en bra plan på hur den ska se ut! Trevligt blir det nog i alla fall!

Ha en trevlig afton!


Kommentarer
Postat av: marie

fint det blev i gästrummet =)

2009-02-05 @ 20:23:54
URL: http://mariekarlssons.blogg.se/
Postat av: Marlen

Åh värsta fina gästrummet =)

2009-02-05 @ 20:41:33
Postat av: Jenny K

vad söt han är Sigge! Vad snygga gästsängarna blev! Du som har blivit värsta bloggaren, har du glömt bort facebook? Kram Jenny

2009-02-05 @ 20:56:55
Postat av: Jobbsofia

Vad snyggt gästrummet blev... Önskar vi hade ett sånt men med fyra ungar finns det inga rum över ;) Fattar inte hur du hinner med allt bara. Grymt impad är jag.

2009-02-05 @ 21:27:03
Postat av: Lillasystern..

Shit vad rummmet blev snyggt! :D

2009-02-05 @ 22:10:21
URL: http://pluttenholmberg.blogspot.com/
Postat av: Anna

Tror att era gäster kommer att sova riktigt gott i det där mysiga rummet!

2009-02-06 @ 10:26:16
Postat av: Anonym

Tror att era gäster kommer att sova riktigt gott i det där mysiga rummet!

2009-02-06 @ 10:34:13
Postat av: jannie

Hejsan.. rummet va ju jätte fint. är golvet från ikea? tyckte det såg ut som det vi har lagt i köket.. mörkbrunt med ljusa ränder typ?



Ha det bra

2009-02-06 @ 12:53:15
URL: http://jansan.blogg.se/
Postat av: Sarah

Snyggt rum :)

Och ha så kul ikväll :)

2009-02-06 @ 17:24:01
URL: http://mammasarah.blogg.se/
Postat av: jannie

japp.. men jag tycker det är SJUKT SNYGGT!

2009-02-06 @ 17:44:10
URL: http://jansan.blogg.se/
Postat av: Mia

Hej! Rummet ser att ha blivit jätte fint! Och va söt sigge är! Och duktig. Det var väl ingen babysim imon? Kram

2009-02-07 @ 19:47:04
URL: http://misens.bloggsida.se
Postat av: Emelie

Vad fint rummet blev! Det var ju ganska längesen vi var hos er ju... Det blir ju inte så ofta..! Sigge är ju så cool ! :D

2009-02-08 @ 11:11:13
URL: http://emelielarzzon.blogg.se/
Postat av: Emelie

Och söt :)

2009-02-08 @ 11:12:15
URL: http://emelielarzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0