Mission Completed!

Japp, känner mig mäkta stolt.. men nu är kuddfodralen färdiga!! Finally... Skönt!

Igår var det fika med bebisarna igen.. Tyvärr blev vi inte så många denna gången, men så är det när diverse influensor, ögoninflammationer och magsjukor sätter igång;-) Vi hoppas väl på bättre lycka nästa vecka!!

Idag har vi bara varit hemma Sigge o jag o fixat med kuddarna, dammsugit, jobbat lite o fixat med tvätten. Sigge har dessutom tjatat sönder mina öron.. Han verkar ha kommit på att han har en röst - och att det dessutom går att använda den till att mer eller mindre skrika - låter väldigt gällt iaf. Mellan skriken så får han till någon slags högfärdshosta! Hopplösa unge;-) Nu sover han iaf så nu får jag ju vila mina öron ända tills imorgon... he he

Imorgon blir det antagligen till att träffa Stella o Marlen. Marlen o jag har ju dessutom lagt upp en ny strategi vad gäller träningen.. Inget gymkort;-) Nä, vi inser nog att vi kommer få svårt med planering osv att ta oss dit samtidigt med barnvakt osv.. så nu är vårt nya beslut att traska runt sjön i en väldig fart. Så.. ser ni några som svischar runt där så ta det lugnt..det är bara vi med våra barnvagnar;-)

Förresten.. så här fick Sigge sitta idag när jag dammsög - konstigt nog så var han riktigt tyst då! Kanske berodde på att han fick in en hand i munnen (o inte en mun i handen;-) o suttade på den o dreglade som aldrig förr! Jo.. sen fick han ju smaka potatis nu ikväll oxå, gick faktiskt väldigt bra! Han kommer nog gilla det där med mat....


Här ser han ju typ ut o vara minst i hela världen eller nått...


Men här ser han betydligt kaxigare ut!!


Jo.. så vill jag sända en liten tanke till Tusse oxå.. Vår gamla kisse hemma i Huluboda som idag har åkt till katthimlen.. efter 19 långa år så orkade han inte mer:-(

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lillasystern..

Coola killen...



Tusse <3

2009-02-10 @ 21:32:56
URL: http://pluttenholmberg.blogspot.com/
Postat av: marie

sitter ju bra i den där stolen!! kul att han gillade potatisen, min kille har fått plättar idag för första gången! det var inte dumt det heller ;-)

2009-02-10 @ 21:46:15
URL: http://mariekarlssons.blogg.se/
Postat av: marlen

Nä lilla kissen...tråkigt =(

2009-02-11 @ 09:06:01
Postat av: Anonym

Söt han är.. Åå.. hoppas han får det bra i katthimlen..

2009-02-11 @ 10:11:00
Postat av: anna

förlåt mig nu, men jag menar absolut inget illa, jag skriver massa konstigt i min blogg, men denna meningen var riktigt rolig..

fick in en mun i handen hihihi hoppas ni har en bra dag=)

2009-02-11 @ 13:14:54
URL: http://goannat.blogg.se.
Postat av: Annica

Hmm..varför kom inte mitt namn med för.. Jag skrev innan.. "söt han är........osv..



Men det var jag Annica i alla fall..

Kram

2009-02-11 @ 19:50:06
URL: http://hittaringendoman.blogg. se
Postat av: Anna

Oooohhh.... Stackarn ser ju ut som att han är ensammast i världen på den första bilden!

2009-02-13 @ 12:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0