Ännu en hemmadag! ;-)

Ja, tro det eller ej men Anna & Sigge har spenderat HELA dagen hemma idag oxå! Så, alla ni som säger att jag ska vara hemma och ta det lugnt - nu ser ni att jag gör det också!! Ha ha...

Idag har jag, liksom många övriga dagar, tjabbat o busat med lillfisen - han har verkligen växt på sig nu sedan vi började med tillägget alltså. Känns nästan som att man inte hinner med nu! Blivit så duktig så:-)



Har också jobbat lite till.. har några små saker som fortfarande hänger över mig med delårsbokslutet på ett bolag. Har kommit en bit där iaf så det känns skönt!

Dennis var också hemma en sväng på lunchen idag så då var det till o fixa lite mat o kaffe (och ja, även en kaka.. hopplös man är!!;-)) Sen i eftermiddag/kväll har min farmor och Sigvard varit här och fikat och träffat Sigge.



Sigge har också, för första gången, duschat idag! Gick så bra så.... var inga protester alls! Testade dessutom att låta det rinna vatten över huvudet.. det enda han gjorde var att blunda, ha ha... SÖTING!







Nähä.. nu blir det till o gå upp o väcka mannen som somnat i soffan.... Trodde det var jag som skulle vara tröttast i familjen som får vara uppe på nätterna!? Men inte.... hihi...

Ciao

Kommentarer
Postat av: Josse

Konstigt att det alltid är mannen som somnar i soffan!

2009-01-27 @ 21:49:35
URL: http://wixengard.blogspot.com
Postat av: Lillasystern..

Vad stor han har blivit! Det var någon mexikansk pyttipanna igår, inte alls gott..

2009-01-27 @ 23:31:12
URL: http://pluttenholmberg.blogspot.com/
Postat av: Marlen

Men gud va han växer, bara på en v.!!! verkligen spännande å se resultat på 4 mån kontrollen.



Haha va säger Dennis om att hans bara kropp ligger på nätet? det vet han inte va? hehe



Kramiz

2009-01-28 @ 09:07:51
Postat av: Jessica

Måste snart hälsa på lilla Sigge.. Saknar honom ju.. Han blir ju bara större å större killen hihi å lika söt som alltid.. Kram kram

2009-01-28 @ 13:45:49
Postat av: Micka

Kul o se att det inte bara är ja som är stammis på thimons.. gärna fler dar i veckan ;) hehe.



Jo nu börjar han bli stor killen.. ja får komme ihåg det o njuta med min nästa !

2009-01-28 @ 14:06:29
URL: http://micka87.blogg.se/
Postat av: faster susanne

Oj vad han växer nu! Han tänker väl växa ifatt kompisarna :-) Men hur gullig får man vara när man sitter i mammas famn???

2009-01-28 @ 15:57:37
Postat av: Evelina

Hej!

Va söt han är Sigge och va fin du är i håret Anna!

Ska bli kul att träffa er hos Eme & Daniel på lördag. KRAM

2009-01-29 @ 20:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0