Dopinbjudningarna klara!

Japp, inte alls likt mig att vare sig pyssla och göra egna inbjudningar ELLER vara ute i god tid... Ha ha.. De ska på lådan idag... Så, för Er som förväntar Er att kanske få en sådan i lådan hem och läser det här får alltså skippa att scrolla ner, för längre ner så finns foto på hur inbjudningarna blev ;-)

Idag blir det en lugn o stilla dag i alla fall.. Promenad för att posta lite inbjudningar osv men annars så ska jag ta tag i att välja ut lite kort som behöver åka in på framkallning osv. Fick ett erbjudande om 100 gratisbilder från FujiFilm så vi tänkte nappa på det... adressen är:  www.fujidirekt.se/gratis för er som oxå blir sugna (erbjudandet gäller till 090128).  Men vad svårt det är och välja bara! Lär väl bli ett o annat kort på lillfisen förstås.. men vi kan ju inte BARA ta bilder av honom ;-)

Pratade med BVC faktiskt i morse också... Jag ger Sigge mat för natten sista gången vid 21-21.30 och sedan har han sovit till sådär 05.00 men sedan han blev förkyld typ så vaknar han redan kl 02 o sen vid 05.. Är ju lite orolig över min tillgång på mat så vi har testat med tillägg vid kvällsmålet. Det tar han ju gärna, men vaknar sedan vid exakt samma tid i alla fall... Så det känns inte som att det egentligen är av hunger han vaknar kl 02... De trodde det kunde vara en typisk "3-månaders tillväxtperiod" och att jag kunde testa o skippa tillägget igen. Vaknade han ännu tidigare skulle jag återuppta tillägget igen. Men, om det nu är en tillväxtperiod? Borde man inte ge mer tillägg då, för att han kräver mer mat om han ska växa?? Ja jag vet inte.. kanske är jag som är trög eller nått... Ideér någon kanske vad de kan ha menat?

Förresten så är det en stor dag idag;-) Lillkillen har på sig 62-kläder, hi hi... OCH det är inte längre ett tält!!

Trötta killen hos mamma.....



i sina 62-kläder och med avskavt hår i bakhuvudet;-)



Och så var det dopinbjudningarna då.....






Bäst att sätta fart nu då... Fisen sover ju aldrig så länge på förmiddagarna nu för tiden...

Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Lindha

Oj vilka söta inbjudningar!

Angående tillägget så tror jag det räcker att göra som de säger, om han behöver mer mat så kommer han vakna ännu oftare tror jag.

Kul att få använda lite större kläder nu! :-)

2009-01-14 @ 10:30:27
URL: http://mchutney.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tyvärr tror jag inte det...har kollat överallt innan jag åkte till eksjö. Men inte den där lilla leksaksaffären vid Netto ioförsig!

2009-01-14 @ 17:38:29
Postat av: Marie

Tillhör förra inlägget =)

2009-01-14 @ 17:39:16
Postat av: Marlen

Jätte fina inbjudningskort du gjort Anna.

<3

2009-01-14 @ 20:19:53
Postat av: Sofia-jobbarkompisen

Denna blogg var ju en sjö att ösa ur - va' duktig du är, Anna. Vilka fina dopinbjudningar. Blev ju nästan lite nervös nu inför "sången". Det ska bli så kul.

En riktigt stilren och intressant blogg. Du skriver så man blir intresserad av ALLT!

Kram Sofia

2009-01-23 @ 15:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0