God fortsättning 2009!

Ja som sagt, God fortsättning till Er alla! Hoppas att Ert firande var lyckat! Vet tyvärr att det fanns en del sjuklingar som mer eller mindre fick fira nyåret nedbäddade i sängen, för träligt ju!! :-(

Hur var då vårt firande? Mkt bra måste jag säga... Annorlunda med barn osv men ändå väldigt trevligt o avslappnat. Som vi trodde så blev det ju en hel del spring.. Förrätten var väl en halv katastrof om man ska se det så ;-) he he men till huvudrätten så var det väl mer eller mindre så att alla småttingar hade knoppat in (med något enstaka undantag). God mat o grejer blev det ju oxå, särskilt efterrätten.. som inte blev vad jag trodde, det blev istället en Kaffepannacotta, gud vad smarrigt det var! Är hur sugen som helst på o sno ihop en sådan nu ;-) Inte bra för min sladdermage ju!!.....
Kvällen gick i ett rasandes tempo och vi var inte hemma förrän ca halv tre. Hela familjen tog sedemera sovmorgon till kl 10! Verkligen skönt...

Ja just det, jag hade ju även lånat ut huset till syster o hennes vänner.. o hör o häpna, huset stod kvar när vi kom hem;-)

Idag då.. vad har man gjort sen man klev upp? Tja... fixat m lite disk, svabbat golvet (hallen blir ju GANSKA skitig när man drar in vagnen), pantat burkar/flaskor, gått på en härlig långpromenad i det vackra vädret och lagat middag.. Är väl ungefär vad som hänt! Givetvis har man ju gullat m sötisen oxå... men han bara sover o sover ;-)

Så värst mkt fotograferande blev det ju inte under gårdagen men ett litet familjefoto blev det iaf o så ett kort på lilltjejen som är född på samma dag som Sigge (fast 8 veckor för tidigt då..)...





Imorgon blir det lunch/middag kl 14 i Solberga. Vet inte vad det ska bjudas på men det brukar aldrig vara någon besvikelse så det blir säkert bra även imorgon!

Jo just det.. inte visste jag att man skulle få träningsvärk efter att ha spelat Wii.. ha ha.. har känt av det i min ena arm! Måste vara mina fina svingar på tennisen mot Smullan..hrm...

Hoppas hoppas att vi får systemkameran imorgon!!

Hej Svejs...

Kommentarer
Postat av: marie

Gott nytt år!

Firade oxå med barn, blir en del spring ;-) hihi

ses kanske snart på bebbefika igen?!

Ha det bra.

2009-01-01 @ 21:58:13
URL: http://mariekarlssons.blogg.se/
Postat av: Annica

Nu ser man håret. Det blev ju fint fint..

Ni kommer ikväll nu då?

Kram

2009-01-02 @ 09:48:25
URL: http://hittaringendoman.blogg. se
Postat av: susanne

Vilket fint kort på hela familjen. Ni förstår väl att jag snor allt med Sigge Bus på och sparar här på min dator? Jag kommer ju inte känna igen honom annars! :-)

2009-01-02 @ 17:54:41
Postat av: Mathilda

Gud vilken fin bild på er! =)

2009-01-05 @ 20:46:42
URL: http://mathildavestin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0