Klappat & klart!

Ja, det skulle man kunna säga! Semesterplanerna är väl i det närmaste klara nu.. ha ha.. Undra om det är sådant här som typiskt ingår när man är förälder?? Att vara ute i SÅ god tid med semesterplanerna.. ha ha.. Har iaf aldrig hänt oss tidigare!! Idag har vi i alla fall bokat in oss för delsäsong på Grönhags Camping och imorgon ska väl husvagnsaffären gå definitivt i lås!:-)

I dag har Annica varit här o lämnat WII-spelet, ja.. jag har snällt bett om lov att få låna det när de åker till Thailand (vilket de gör imorgon, snyft.. vill oxå!) Så ja, nu vet nu ju vad jag kommer att roa mig med de närmaste två veckorna, hi hi..

Ikväll kommer iaf Christian, Kristina och Vilma hit för lite myskväll med Let's Dance och god mat. Alltid trevligt!

Imorgon kommer alltså fam. Håkansson/Cantby hit för att intaga tacos och prata husvagnsliv;-) samt, givetvis då, göra upp husvagnsaffären!!

Vad ska ni själva hitta på i helgen?

Ha en bra helg o kommentera gärna!

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Marlen

Vet jag en som vill komma å spela WII HEHE =)

2009-01-23 @ 15:59:37
Postat av: Annica

SPELA nu med min gubbe Anna.. Dennis får spela med Mattias!! Å jag vill ha det helt nä jag kommer hem!

Kram på er och ha det så bra, hoppas det går med husvagnsaffären..

Kram

2009-01-23 @ 16:17:33
URL: http://hittaringendoman.blogg. se
Postat av: Mathilda

Då blir det WII-kväll hos er då ;)

2009-01-23 @ 18:16:15
URL: http://mathildav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0