Sjuka är vi allihopa....

.... mer eller mindre i det här huset nu!! Dennis är ju värst förstås (karlar ni vet ;-)) men sen har ju även Sigge åkt på en släng nu... Det känns mindre kul faktiskt, hoppas bara att det håller sig där! SÅ, jag hoppas på att det är där jag har förklaringen till att han varit lite grinig på nätterna nu! Även om det gått ganska skapligt i natt (vaknade 4 första gången) så har ju jag legat o lyssnat på honom typ hela natten och inte kunnat sova för att jag tror att han kommer o dö eller nått!! Shit vad nojjig man blir alltså!

Imorgon börjar ju dessutom allvaret oxå.. Jobb för Dennis och tillbaka till verkligheten för mig o Sigge...

Imorgon kommer dessutom pappa o co förbi och vi ska köra dem till stationen, de ska på bröllop i helgen på Ishotellet i Jukkasjärvi. Shit vad häftigt det måste vara alltså! Någon som varit där??

Jo, vi fick ju häromdagen ännu mer grejer av Malin o Jimmie som håller på o rensar sitt hus för fullt nu... Där var bland annat en liten stol (finns säkert ngt fint namn på stolen) som var väldigt kul! Trodde lilleman var för liten för den men en liten stund fixade han... och han såg VÄLDIGT rolig ut!!





Malin berättade att när hon hade haft den till Hugo så hade han så tjocka lår att han fastnade med benen... Ha ha.. det gör inte Sigge riktigt än ;-)

Ciao

Kommentarer
Postat av: Ijda

Guud va söt han är ^^ hihi!! Vilka miner !

2009-01-06 @ 15:49:45
Postat av: Jessica

Sigge e verkligen den grymmaste killen som finns!!! :)

2009-01-06 @ 16:50:31
Postat av: Lindha

Bumbistol heter den (tror jag) Olle hade definitivt fastnat i en sån med sina brottarlår ;-)

Vi får synas nån dag, jobbar tors-fre mån-ons.

2009-01-06 @ 21:33:22
URL: http://mchutney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0