Vad är det för fel?

Ja, vad är det egentligen för fel på våra vintrar nu för tiden?? Är ju bara fram och tillbaka hela tiden!! Kan det inte vara antingen eller liksom? Hatar när det håller på och slaskar....

Igår kväll var ju som sagt Christian, Kristina o Vilma här. Linus fick stanna hemma och mysa med farfar :-) Vilma såg fram emot kvällens mys som var utlovat med coca-cola och salta pinnar ;-) tyvärr var lilltjejen lite för trött (och enl. mamma o pappa har man en kraftig släng av trots vissa dagar oxå, tihi) så det blev lite mys för henne sedan åkte Kristina hem med Vilma till farfar också. Verkligen smidigt när det är så nära... Så, det slutade med att de blev helt barnfria och bara Dennis o jag som inte var det, ha ha... Kristina o jag pep ganska snabbt upp till TV:n för o kolla Let´s dance medan Dennis o Christian hamnade vid datorn för planering av sin pappafest! Som tur var så skötte Sigge sig exemplariskt igår kväll o somnade snällt på en gång i sin säng, vilket gjorde att vi faktiskt bara kunde sitta i lugn o ro o tjöta o se på TV, skönt! Efter Let´s dance så var både Kristina o jag så trötta så.. Kristina åkte hem o jag kröp till sängs men det tänkte inte grabbarna göra ;-) så de höll låda ett tag till (tror Dennis kom o lade sig runt 01, o då fick stackars Christian gå hem i halv storm!). Får vi se oxå om vi lurat med fam. Fritz till Öland i sommar oxå då! :-)

Kvällens bild blev på Vilma.. trött o sliten efter dagens bravader;-)



I natt var jag uppe en sväng vid kvart i två o bytte blöja o gav Sigge lite mat, sen sov han till halv sex o sen till kl 9.. Ha ha.. Vi som inte hade ställt någon klocka, för Sigge vaknar ju alltid någon gång vid 7-8 tiden, yeah right! Meningen var nämligen att Dennis o hans pappa skulle åka ut o lämna lite möbler i Bodafors på ett loppisställe, innan kl 10. Innan dess skulle de då hyra kärra o lasta på allt osv.. Hrm.. blev lite tight o hinna det när man sover till kl 9.. men men.. iväg är de nu iaf!

Jag ska väl ta o sätta mig o läsa tidningen.. Lilleman somnade för en liten stund sedan o sover ju (förhoppningsvis) en-två timmar nu....

Jo just det.. har fortfarande inte rört det inkopplade WII-spelet.. så kanske blir en repa där oxå! Ha ha...

Ciao

Kommentarer
Postat av: Marie

låter som en myskväll, ska ni va båda i vattnet imon? har för mig om att första gången fick båda vara i? eller är det bara jag som fått för mig det?

2009-01-24 @ 18:06:23
URL: http://mariekarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0