Basket & Grillning!

Japp, igår så var det ungefär det som stod på schemat här på Öland. En mellandag vädermässigt och vad annat kan man hitta på?:-) Blev först en morgonpromenix med Anna och därefter en massa avtalsskrivande och dyl. i basketens tecken för oss. Skönt att få så mycket gjort! Kvällen avslutade sen med en härlig grillning med MASSOR av god mat.. vet inte hur vi trodde att vi skulle orka allt?! Kan säga att vi åt upp ca 1/4 av potatisgratängen vi gjorde.. så ni kan ju gissa vad vi ska äta till lunch idag!!??;-)

Imorgon utlovas det fint väder igen och jag hoppas att Pohlman & co har rätt!! Eller ja.. Pohlman är väl knappast med i gemet längre... han lever väl förresten inte ens längre!? Imorgon lär ju bli vår sista semesterdag oxå så det vore ju fint att kunna avsluta på det viset!!:-) Sen börjar allvaret på måndag.. så även för mig! Lär nog bli några tuffa veckor nu:-( Så frivillig barnvakt mottages tacksamt!:-)

Nu kallar TYVÄRR godispåsen på mig... ;-)

Ha en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: marie

börjar du jobba mer nu i höst? eller är det samma som innan sommaren? låter som att ni haft en toppenvistelse på öland iallfall.

ses kanske snart, kram

2009-07-31 @ 20:53:30
Postat av: Evelina

Min egen Pohlman meddelar att den riktiga Pohlman lever! Och att det verkar som att Öland får finfint imorgon! Vi har också nedräkning nu... på måndag börjar allvaret, åker hem till Linkan på söndag. Kram Kram

2009-07-31 @ 23:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0