Fyra generationer...

... är vad vi har varit här på Öland nu... Kanske inte helt vanligt att fyra generationer semestrar tillsammans? Sigge, jag, mamma och mormor.. De har varit här sedan i söndags och åkte precis (idag onsdag). Måste säga att det faktiskt har gått väldigt bra, trots att jag har sovit lite halvdåligt pga att man är orolig för att man ska väcka dem osv.. samt att mamma snarkar ju som jag vet inte vad!! Men men.. några dagar härdar man ju alltid:-) Dessutom vet jag ju att de här dagarna glädjer mormor både innan och efter - hon lever länge på de små stunderna som hon kommer ut och ser sig omkring!:-)

Sigge har fått ännu en tand (igår) så senaste veckan har han fått två tänder samt börjat krypa.. snacka om explosion!

Vill skicka en liten hälsning till Sigges tjej oxå som inte mår riktigt bra just nu! Hoppas verkligen att hon kryar på sig nu så att de snart kan träffas igen! :-)

Snart väntas sjömannen i familjen hem och det verkar som att han har haft lite hemlängtan till sonen faktiskt! Skönt o ha honom hemma igen :-) I sällskap har han oxå familjen Björnlund/Rang, blir trevligt! Tror nog det får bli lite grillning ikväll va?! Imorgon ska det ju tydligen bli ösregn mest hela dagen så....

Ha det gott!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Go kväll!! Ni 4 generationer verkar ha det hur mysigt som helst. Kan lätt känna mig lite avis - jag fick inte ens uppleva 3 generationer. Mormor dog två år innan jag föddes....

Skönt för dig att Dennis kommer snart. När Jois var i Sigges ålder var jag INTE glad åt att va ensam om nätterna då Ulf var på t.ex kurs. Men det är annat virke i dig!! ;)

Kram

2009-07-08 @ 21:13:35
URL: http://sigridsofia.bloggagratis.se
Postat av: Mathilda

Tack själv, himla trevligt :)p romenix imorgon kanske? (Om vädret tillåter)

2009-07-08 @ 22:54:43
URL: http://mathildav.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hej o godmorgon!

Självklart fixar jag ventilationen. A.K o jag går igenom bokslut för juni idag. Vi kan sätta av lite till investering o så ringer jag Pelle på Elajo!! ;)

Kram

2009-07-10 @ 08:25:32
URL: http://sigridsofia.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0