Sinus

Igår kväll skulle vi gå ut och käka tillsammans på Restaurang Sinus här i Köpingsvik (ligger jättefint vid vattnet osv..) Sagt och gjort... Dennis och jag (och Sigge) har inte varit ute en endaste kväll och käkat på semestern så det kändes kul! Vi var där runt 20-snåret, beställde relativt snabbt... ca 21.10 fick vi in vår mat!! Snacka om att vi hunnit bli hungriga iaf... hrm.. Stackars trötta Meja var nog beredd på att gå och lägga sig och sova utan kvällsmat;-) Maten var det ju iaf inga större fel på som tur var:-) Humöret lättade lite så snart vi fått i oss den men när vi skulle betala så hörde vi ett gäng som klagade - de hade fått vänta på sin mat i 1,5 h... Vi sa aldrig nått - jag tycker sånt är lite pinsamt!

Just nu kryper Sigge omkring här i förtältet och jag försöker mest att hålla mig vaken, är verkligen trött av mig på morgonen nu för tiden, inte bra inte bra...!! Solen skiner iaf här nu så jag hoppas på att resten av dagen fortsätter så också!:-) Igår kväll sprack det upp så det blev så att vi och fam Wixengård sprang ner till havet och badade, var inte därifrån förrän närmare kl19 men det var så varmt och härligt, helt plötsligt!!

Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Sofia

God morgon!

Härligt med sol! Hoppas det håller sig resten av dan. Här var det oxå sol tidigare på morgonen men man hinner inte stöka undan frukosten förrns molnen tornar upp sig:(

Resturangbesök kombinerat med barn..har hur många historier som helst - urk! Dessa besök är nog till för två vuxna!!

Kram

2009-07-29 @ 09:35:58
URL: http://sigridsofia.bloggagratis.se
Postat av: Micka

Kul för er att solen vill Visa sej :)



Satt och funderade på om vi skulle göra ett resturag besök nu i helgen då vi inte har Emilia hemma. Kan ju hoppas på att milton sover så vi får lite egen tid med god mat.



trevlig kväll. Kram

2009-07-30 @ 17:44:33
URL: http://micka87.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hi, hi!

Då var ju inte 2 liter ngt att skryta med direkt ;)

Helt klart imponerad - får man fråga hur länge hon var ute i blåbärsskogen? Skulle dock inte ha plats för 10+25 liter i frysen!

Kram

2009-07-30 @ 18:59:58
URL: http://sigridsofia.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0