Tråkigt....

...... det är när trevliga kollegor inte längre vill vara kvar!! Fick tyvärr denna tråkiga nyhet idag. En kollega har sagt upp sig och kommer bara att jobba 1 månad till. I och med semestertider så lär ju denna uppsägningsmånad gå VÄLDIGT fort.. så vips är hon väl bara borta:-( Ja, inte mkt man kan påverka men det har genomsyrat hela min dag på många sätt idag faktiskt. Dels med tanke på att jag tycker att det är tråkigt att hon redan väljer att lämna men även för att jag inser vad min roll blir i det hela... Men vad ska man göra? Finns ju inget att göra nu....:-(

För ca 1 h sedan hade vi JORDENS åskväder!! Har nog aldrig hört en sådan J-VLA smäll alltså!! Satt med Sigge i knäet och jag höll verkligen på att skita ner mig när smällen kom - från ingenstans.. ryckte till hela jag o gissa om Sigge blev minst lika rädd som jag?? Precis innan läggdags... Hrm... men nu sover han iaf!! Puh...

Idag har det vädermässigt varit en riktig pissdag - så vad gör man inte då?? Jo, shoppar.. ha ha... Mamma, mormor,Sigge och jag har varit i Färjestaden och shoppat loss lite. Avslutningsvis så fick Sigge leksaker från både Mormor och Gammelmormor - bortskämd? Nä, inte alls... Hrm...

Dags att tänka på dagens refräng....

SOV GOTT!!

Kommentarer
Postat av: faster susanne

Trist med kollegan, får du mer arbetsuppgifter nu då?

Nu har vi 3 dagar kvar att jobba, sen är det äntligen Semester!!! Vi kommer uppåt Nässjö någon dag, men vet inte alls när.

2009-07-07 @ 14:50:14
Postat av: Sofia "Judas" Holm

Hej vännen!

Jag blir nästan rörd till tårar när du skriver så gulligt om mig.... Tycker oxå det är tråkigt att lämna men jag känner att det inte finns ngn annan väg om jag "ska hålla ihop".



Å fler arb.uppgifter - det är DU som bestämmer!!!



Vi MÅSTE hålla kontakten - lova!!! Å du - OM!? det blir fler dop hoppas jag att du ringer....

KRAAAAAAAM

2009-07-07 @ 19:40:09
URL: http://sigridsofia.bloggagratis.se
Postat av: Lindha

Hoppas Åskan lägger sig & det blir lite finväder!

Dennis & gänget Rang/björnlund komer väl imorgon?

2009-07-07 @ 23:29:33
URL: http://mchutney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0