Öland = Underbart!

Hallå!

Teknikens under verkar vara med mig.... jag har lyckats koppla upp mig! (inte helt fel med tanke på att jag har ett jobb som måste skötas till o från även om man har semester, typ skicka lönefiler osv...;-)) Detta innebär ju oxå att samtidigt som Allsång på Skansen ljuder i förtältet och jag sitter med ett glas vin intill datorn så kändes det som ett ypperligt tillfälle att blogga lite!! :-)

Vi börjar så sakterliga komma iordning nu tycker jag! Vagnen, förtältet, golvet o staketet (jag vet att ni tycker att vi är töntiga nu!!) är på plats. Dessutom har vi varit och inhandlat bänk, bänkskiva o trädgårdsmöbler till förtältet... Vårt lilla minihem är riktigt hemtrevligt nu måste jag säga.. Tända ljus finns det så klart oxå!! :-) och en god grillning har just avslutats.. Kan livet bli mycket bättre??

Vädret är ju dessutom bara helt fantastiskt!!

Imorgon får vi besök av Farmor o Farfar (svärföräldrarna alltså) som tar sig en dagstur till "Öa".. de planerar att dimpa ner till 11-kaffet och jag tror nog att de blir lite överraskade över hur "ordnat" vårt campingliv ändå är! Förresten - Susanne.. Tror nog vi nästan har lika många kvadrat som ni nu o bo på;-)...

Nästa vecka är det en kort visit tillbaka till verkligheten o sen semester igen!
Vad har ni för planer?

KRAM

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad mysigt ni verkar ha det, underbart med husvagn. Själva har vi premiärtur på fredag, det blir en kort visit till Gränna över helgen...kommer bli så underbart att få se vår stora flicka...hon kommer trivas som fisken i vattnet på en camping.



Ha det så bra!

2009-06-23 @ 23:05:41
URL: http://pastellmamama.blogg.se/
Postat av: faster susanne

Lika många kvadrat som oss? hehe kan tro det. Ha det gott!

2009-06-24 @ 07:54:14
Postat av: Jessica T

Vad härligt ni verkar ha det. Vart på Öland är niu. Vi åker v 28.

2009-06-24 @ 10:03:29
URL: http://prinsmamma.blogg.
Postat av: Malin Dahlqvist

Låter underbart där dära med Öland, vi drar ner till helgen, vart ligger Ni??

Vi skall vara hos min kusin på Ekerums.

Härliga Öland, solen och vindarnas ö.

2009-06-24 @ 17:23:11
URL: http://mammamolla.blogg.se/
Postat av: micka

Åå det låter inte fel du :) Kasta upp några bilder ! Kram

2009-06-24 @ 20:51:04
URL: http://micka87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0