Så sant så...

... jag glömde ju helt av den största händelsen!!

SIGGE HAR SOVIT SIN FÖRSTA NATT BORTA!! Hur kunde jag glömma??
I fredags var både Dennis o jag iväg med våra jobb vilket gjorde att vi tvingades ta första steget o lämna bort Sigge över natten. Annica o Mattias blev de anförtrodda;-) Inget litet ansvar visst o vara gudföräldrar;-) Det hade hur som helst gått jättebra, med undantag av att Jackson (hunden) inte alls verkade uppskatta att inte han var NO 1 :-)

Mattias kämpade tappert med Sigges bajsblöjor med assistans/utryckning ifrån Annicas sida emellanåt!! Ha ha..

TACK SKA NI HA, DET GJORDE NI BRA! (Ni får säkert snart förnyat förtroende;-))

KRAM

Kommentarer
Postat av: Sofia

Glömde fråga dig: Kunde ni sova när Sigge var borta? Tomheten kan hålla en vaken..

Hälsningar flourtanten

(PS. Det var Ulf som döpte mig) Hon hälsar ju inte längre på i dagens skola ;)

2009-06-03 @ 20:43:23
URL: http://sigridsofia.bloggagratis.se
Postat av: marie

kul att det gick bra! men visst, nervös är man alltid första gångerna oavsett vem som har honom! va jag med ;-)

2009-06-04 @ 20:39:15
Postat av: Anonym

Tog inga kort..

2009-06-04 @ 22:08:51
Postat av: Annica

Varför kommer inte mitt namn med för... Tog som sagt inga kort. Vi är inte så duktiga jämt med kameran..

2009-06-04 @ 22:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0