Shopping & murning!

Japp.. i fredags var första lediga dagen för mig på ett tag - kändes det som i alla fall! Man vaknar upp och det är bara jättetrist väder! Dessutom vaknar Sigge ca kl 05 och vägrar att somna om.. Hur kul är det? Han har sovit sämre ett tag nu, så det är nästan så att man börjar känna av det där med att vara småbarnsförälder nu;-) Han äter väldigt bra men sover lite sämre så jag vet inte om det kan vara en utvecklingsfas där det händer mycket eller nått??!!

I alla fall... raggar upp Annica för en kopp kaffe här.. men innan hon hinner komma hit så får jag ett nytt infall - vi åker till Vetlanda!! Ha ha.. Annica hakar på o vips så var vi iväg;-) Blev en hel massa roligt shoppande måste jag säga... en o annan sak till husvagnen bland annat!! Börjar ju liksom bli dags o fixa det sista där nu... snart bär det iväg!!

Det blev hur som helst en väldigt bra dag! Vi fick till slut mat i oss (vilket tog sin tid och kunde gått riktigt illa;-)) och Sigge skötte sig så att vi kunde prova i lugn o ro osv..

Igår morse var jag OTROLIGT trött och nästan lite yr.. fick gå och lägga mig ett par timmar till sen på förmiddagen och sen blev det lite bättre faktiskt! Inte likt mig att vara sådan.. hm... Sen i alla fall så bar det iväg vidare till Annica o Mattias (Sigge och Dennis var redan där). Dennis skulle mura lite med Mattias och jag o Sigge råkade visst bli kvar hos Annica. Både lunch och efterrätt blev det där! Meningen var sedan att Stella m familj skulle kommit hit på kvällen men jag kände mig inte alls hundra så jag/vi ställde in.. inget kul om man inte är på G liksom. Roligare att ta det en annan gång (och förresten så verkade de inte heller allt för ledsna då de hade haft en intensiv dag;-)) Så det blev en lugn o stilla hemmakväll med film och godis (som inte alls ingår i min "diet" hrm...).. ja ja, nya tag på måndag!!;-)

Idag blir det nog också relativt lugnt... lite jobb o lite RÖSTNING ska vi väl försöka hinna med i alla fall!! Ni glömmer väl inte det??

Ha en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: Annica

Ska du rösta!!

2009-06-07 @ 10:40:30
Postat av: marie

fullt upp! jodå har redan varit och röstat.

2009-06-07 @ 12:24:11
Postat av: micka

Spännande med husvagns semster, vi får hoppas det blir några fina veckor med soool snart :)

2009-06-07 @ 15:09:52
URL: http://micka87.blogg.se/
Postat av: jannie

Va? bilderna från bal o studenten är på min syster från denna veckan. om det va de du menade?

2009-06-07 @ 18:19:53
URL: http://jansan.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Jo men visst glömde jag bort att rösta.. Attans!!

Jobbat hela helgen så inte haft en tanke på det.. :-)

2009-06-07 @ 21:23:19
URL: http://mathildav.blogg.se/
Postat av: anna

nä jag var där, det var ganska skoj....Kul att se de andras utvecklingar, va stoora barn vi har nu..nä ingen blev sur, Karin sa att du inte skulle komma för att du jobbar=)

ha det fint!

2009-06-08 @ 14:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0