Snart slut för denna gång....

.... på Öland. Imorgon blir det hemfärd för vår del! Dennis ska jobba en vecka så Sigge och jag passar på och dra oss hemåt oxå! Ska försöka passa på att jobba av lite o tvätta o fixa lite.. samt gosa lite med kissen - stackarn som får vara så mycket ensam nu!!

Har just intagit en mycket god kylskåpsrensning till kvällsmat!! Ha ha.. kan man ju undra vad det är;-) Det slutade med att det blev en pastasallad faktiskt. I och med att vi åker hem imorgon och inte kommer tillbaka på en vecka så var det ju smidigt och göra av med diverse i kylen. Det fanns färska champinjoner, nektariner, tomater, grillad kyckling, majs, avocado o lite annat så det kändes lämpligt att göra någon slags sallad av det hela! Gott blev det i alla fall.. Och nu sitter jag här med mitt vinglas igen;-) Risken känns ju överhängande för att bli halvalkis.. he he

Sigge verkar ha åkt på en släng av halsont eller nått.. Både Dennis och jag har känt av lite i halsen men nu låter Sigge lite halvhes så jag misstänker att även han har fått något av det! Jag och Dennis är dock friska nu... Sigge har varit från o till lite ledsen idag så jag misstänker att det är ngt som inte står rätt till. Han har också fått bada ute i badbaljan samt varit och gungat i den STORA lekparken på Klinta;-) Tror dock att han saknar sin trotjänare hemma - hoppgungan!! Hi hi

Har ju som sagt fortfarande ingen kabel med mig till kameran och mobilkameran används ju inte SÅ flitigt.. men bjuder på bilder från dagens frukost när Sigge fått sin goda FOT som man kan lägga i kylen o sen suga/tugga på (bra för kliande tandkött)...







Kanske inga jätteroliga bilder men han är ju iaf glad ungen!! ;-)

Kul med lite kommentarer... Jag som var dålig på att uppdatera innan vi åkte på semester trodde ju inte att det skulle bli MER bloggande på semestern, men faktum är att nu finns det ju inte miljoners andra saker som pockar på uppmärksamheten så nu kan man ju likaväl blogga lite;-) Tyvärr verkar det som att många övriga bloggvänner har tagit lite sommarledigt... :-((

KRAM

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jojomensan! Här tar vi inte ledigt från varken bloggandet eller läsandet. Tack o lov har jag upptäckt mobilen som verktyg o våra campingvänner bredvid har en dator med sig ;) Han får kaffe varje dag av oss på stranden (hans fru dricker bara thé) o jag får blogga/läsa på hans dator.

...alltså han brygger inte kaffe till EN person - karlar...



Kram o hälsa Nässjö

2009-06-27 @ 22:11:58
URL: http://sigridsofia.bloggagratis.se
Postat av: Lindha

Ska bli skoj & höra vem som har en bulle i ugnen när "bomben" släpps! Vi åker nog till ön i veckan, synd ni inte är där då.

2009-06-28 @ 01:04:05
URL: http://mchutney.blogg.se/
Postat av: marie

alltid lika go och glad, lilla sigge! kanske kan vi träffas snart? va ju ett tag sen...tiden bara rullar iväg. jobbar denna v med sen 3 v semester.

2009-06-28 @ 14:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0