Vad har hänt?

Eftersom att det var ungefär 200 år sedan jag uppdaterade så har man ju verkligen glömt vad som har hänt!!
De här veckorna som varit har inneburit en hel del jobb för min del... vilket kanske är främsta anledningen till att ingen uppdatering har kommit - i kombination med fint väder!! Prioriteringarna blir ju lite andra när man sitter vid datorn hela dagarna på jobbet;-)

Tänkte att jag slänger in en hög med bilder så kan jag ju se om jag kan dra mig till minnes utefter dem vad vi har hittat på:-)

På beök hos farmor o farfar - MAT ÄR GOTT!!



Sitter i farmors säng med alla "smalkarna".. roligt värre vill jag lova!!


På altanen med mamma i det fina vädret - kan det bli härligare?


Hoppgungan är fortfarande en favvo... som ni ser så dreglar man ju en hel del men fortfarande inga tänder i sikte!!


Stella på besök i det fina vädret!! Mamma o Stellas mamma hade en underbart härlig dag i solen;-) Snälla barn!!



Förra veckan när Sigge var hos farmor och farfar så gjordes det lingonsylt, det här var resultatet som Sigge hade med sig hem!! ;-)


Pappa har äntligen fått upp gungan på altanen nu... Ganska skojigt!


Idag hittade jag mammas låda med räkningar o diverse papper.. Hur kul var inte det?? Måste ju bara bli en liten revisor av honom;-)





I lördags var vi i alla fall o hälsade på Sigges BB-killkompis (Stella är ju BB-"tjej"kompisen;-))

Tycker nog att de är rätt söta tillsammans.. Sigge verkade dock mer sugen på att försöka leka med Theodor än tvärtom;-)

Ska vi leka???



Mamma - Theodor vill inte leka med mig.....



JO han ville det!!! Jippi!! :-)


En lite annorlunda uppdatering men det får bli så!! Kommer ihåg för dåligt vad som hänt o kan ju inte skriva en hel uppsats för det heller....

Kram på Er, nu blir det jobb igen....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hmm, du glömde ju något viktigt!! Sigge har sovit borta för första gången!!!

2009-06-02 @ 19:44:17
Postat av: Sofia

Ja, din blogg är verkligen en "bilddagbok". Du tar alltid så fina kort och "fångar" verkligen in Sigge. Man kan nästan se vad han tänker...

Från "djup"Sofia

2009-06-02 @ 20:47:58
URL: http://sigridsofia.bloggagratis.se
Postat av: faster susanne

Sigge och Stella ser ju för goa ut, men är de så hungriga att de måste att äta kofta till mellanmål ;-)

2009-06-02 @ 21:21:32
Postat av: Kusinen Emelie

Å, vilka söta bilder på Sigge! Jag längtar tills imorgon! För då ska ju vi passa Sigge! :D Jag kommer att rusa in som ett skott efter skolan! Hi hi ;-)

2009-06-03 @ 21:32:13
URL: http://theemeliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0