Framsteg!

Ja, det har det varit här! Igår vände sig fisen från rygg till mage - två gånger!! Ha ha.. blir man stolt eller??:-) Till saken hör väl kanske också att han låg i soffan (som sluttar lite neråt) så han hade ju lite hjälp kan man väl tycka.. får se när han vill göra det rätt på golvet!!

Jo, sen satte jag ju honom framför spegeln igår, ville ju oxå testa;-) Han var ju så glad! Flirtar med sig själv och kollar under lugg;-)










Idag har vi varit på bebisfika (igen), hos Kristina och Linus denna gången! Det bjöds på smarrig fruktsallad och tjötades en hel del.. tiden gick allt för fort!! Men shit vad det börjar ändra sig nu... det är i princip nästan bara jag som har möjlighet att sitta stilla (har ju minst bebis) nu.. resten börjar ge sig iväg åt alla håll o kanter nu!! Puh.... Får väl se hur länge alla orkar med;-)

Fick recept av Kristina också på vit chokladpannacotta så den står i kylen nu för stelnande... Ska till Magnus o Carro ikväll o då åtog jag mig o fixa efterrätt (eftersom att vi jämnt blir bjudna o aldrig har med oss nått annars...) Hallonsås blir det till den iaf, återkommer med smakupplevelsen imorgon!

Annars har Sigge o jag varit o handlat lite - testade dock inte självscanningen på ICA, var så mkt folk där så jag orkade inte trängas.... Jo, o sen har Sigge ätit lite mat idag oxå, majs och potatis blev det! Gick väl hyfsat ändå för att vara första gången, åt upp ca 1/4 av burken, får väl ändå vara godkänt??

Imorgon blir det fortsatt hyllbygge för Dennis och jag ska se om jag kan ta mig ner med Sigge imorgon till stan o hitta ett par nya badbrallor!! Han har ju växt ur de fina vi fick låna av Lindha.... :-( Imorgon kväll ska vi till Emelie o Daniel, äntligen! Sist vi skulle dit så blev ju både jag o Andreas magsjuka..... så nu håller vi tummarna för att inget sånt händer!

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Lillasystern..

Härliga bilder.. =)

2009-03-06 @ 17:32:35
URL: http://pluttenholmberg.blogspot.com/
Postat av: Jessica T

Hejsan! Vad roligt det var att träffa dig och Sigge i dag. Live!

Är du fortfarande intresserad av receptet på den där kakan? I så fall skriver jag det här.

2009-03-06 @ 19:29:50
URL: http://prinsmamma.blogg.se/
Postat av: karolinaaaaa - tycker du inte är perfekt

vilken SÖT unge. :D

2009-03-06 @ 19:38:19
URL: http://weeweemjau.blogg.se/
Postat av: Evelina

Vi är friska idag så vi ses ikväll!!

2009-03-07 @ 10:33:36
Postat av: anna

tack så mycket=) ja det är roligt för den har ju jag haft med, så det r ju broderat namn på alla som döpts i den...så nu är det 6stycken so döpts i den=)



men Sigge hade något liknande va? Han var så söt med på sitt dop=)

2009-03-07 @ 13:45:41
URL: http://goannat.blogg.se.
Postat av: jt

vad söt han är!!

2009-03-07 @ 19:09:09
URL: http://jansan.blogg.se/
Postat av: Marlen

Kul att du hittat något som underhåller =) Ja vi måste ses snart, Stella & jag kan tis,ons & tors =)en runda runt sjön lite senare imorn kanske?



Kram

2009-03-08 @ 11:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0