Städning, sjö(o)djur och surt väder!!

Ha ha, kort o gott är det väl så den här dagen kan sammanfattas! Städning värre har det varit här idag, iordningplock, dammsugning o dammning av i princip hela huset samt sanering av toaletterna. Jag fäller ju som jag vet inte vad så mina hårstrån är ju ÖVERALLT!! Fattar inte att jag fortfarande har några strån kvar på huvudet!? Ja ja... får väl hoppas att det repar upp sig lite nu när amningen snart är över...

Vi har ju förresten också haft Malin o boysen här på lunch idag. Kycklinggryta med cocosmjölk o grejer m ris blev det. Kladdkaka till efterrätt. Det blev väl mer eller mindre "taberas" på alltihopa så det verkade ju helt enkelt gå hem!

I eftermiddag har det varit den obligatoriska simningen. Äntligen hade vi med oss kameran, vilket gjorde att jag fick avstå från dagens dopp för att agera fotograf. Inte mig emot...













Som vanligt så tar det ju på hela familjens krafter att bada så efteråt har vi inte gjort ett dyft! Sigge somnade visst i mammas knä.... :-)

Ve och fasa för dagens väder! Igår var väl hur härligt som helst o sen idag.. värsta blötsnön!? Så j-la onödigt ju!! På tal om ve och fasa... imorgon ska jag till tandläkaren, fixa till min tand som har gått sönder för TREDJE gången nu på typ 1-1,5 år... Usch.. vill inte! I hate it!!

Vad har ni läsare gjort i helgen då? Jo.. glömde ju, gårdagens middag på Akropolis var SUVERÄNT god! Kan mycket väl tänka mig att gå dit igen :-) Kvällen avslutades förresten här hemma med Annica o Mattias och Jessica (vår supernanny;-)) med lite Pannacotta igen;-) sen var vi kräkmätta.... Allt hade förresten gått superbra för Jessica! Var så skönt o höra att det funkade o att han varit snäll! Det ökar ju chanserna för att hon vågar komma hit fler gånger.. he he...

Kommentarer
Postat av: faster susanne

På bild nr 2 uppifrån ser ju "det lilla sjöodjuret" ut att vara minst 1 år!!! Gisses vilken vuxenbild på honom :-)

2009-03-22 @ 21:16:08
Postat av: mia

Hej.. då måste vi dit o käka! kul. Vilka fina bilder du fick på sogge.. Noah vill ju inte ligga still så länge för bra bilder.. :) Tack för din åsikt.

2009-03-22 @ 21:40:01
URL: http://misenk.blogg.se/
Postat av: hanna

vad söt unge! :')

2009-03-22 @ 21:41:04
URL: http://hannajohansson.blogg.se/
Postat av: Marlen

Vilka fina bad bilder, ser fram imot när vi kan gå ihop & plaska i vattnet =) lär ju som sagt dröja =P

2009-03-23 @ 10:08:24
Postat av: Mathilda

Kul att ni gillade maten :-)

2009-03-23 @ 10:10:10
URL: http://mathildav.blogg.se/
Postat av: micka

Åå vilka fina bad bilder .. :)

2009-03-23 @ 15:06:25
URL: http://micka87.blogg.se/
Postat av: marie

så söt han är lillkillen! ögongodis =)

2009-03-23 @ 15:40:36
Postat av: Faster Jessica

Härliga bilder :) Goaste o snällaste killen som finns :)

2009-03-24 @ 12:14:19
Postat av: Sofia

Jag missade tydligen denna da'n.... Vilka söta badbilder! Det ser ju såååååååååååååå mysigt ut.

2009-03-24 @ 14:46:17
URL: http://sigridsofia.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0