Fullt ös!

Måste nog ändå säga att det är rätt fullt ös nu för tiden - men det gillar jag ju å andra sidan.. så ska väl inte klaga!!
Dagarna man är hemma varvat med att jobba två dagar gör att det känns som att varannan dag är helg och varannan dag är jobb på något vis!! Gillar verkligen det...;-)

Idag har Sigge varit själv med bara Farfar.. jag frågade lite snällt - så att även jag skulle kunna jobba 2 dagar denna veckan. Kände att jag behövde det! Det börjar ju dra ihop sig till sluttampen på våra deklarationer - och vi låg väl sådär bra till... hrm... Men det löser sig, det har det ju gjort alla andra år!!!:-)

På torsdag blir det fest.. ska verkligen bli jättetrevligt! Ska ha lite knytis (vi blir ca 20 pers) så på min lott föll kycklingpaj - är det någon som har något smarrigt recept?! Var först ut med att "välja" pajsort... o så väljer jag kycklingpaj - som jag överhuvudtaget aldrig har gjort?? Vad är det för fel på mig?? Ha ha ha

Imorgon är det jobb igen o sen långledigt.. då blir det fixande med husvagnen! Testa och resa förtält samt bygga golv till förtältet. Snart är det bara exakt en månad kvar tills vi ställer upp den!!:-)

Vad har ni för semesterplaner???

Ha en bra vecka...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har ett jättegott!!!

2009-05-19 @ 22:23:58
Postat av: Anna

Anonym - du får ju jättegärna delge mig då;-)

2009-05-20 @ 07:37:34
URL: http://giss.blogg.se/
Postat av: Marlen

Oj 20 pers!!! det var många, vad blir det för människor?



Produkterna har inte kommit, bättre du ställer in dig på att börja på måndag, du ska väl äte så mycket gott nu ändå ;)



Kram

2009-05-20 @ 07:46:31
Postat av: Jessica T

Jag ahr ett gott pajrecept. Vill du ah kan ajg maila.

2009-05-20 @ 10:26:09
URL: http://prinsmamma.blogg.se/
Postat av: faster susanne

Hej

Det kommer ett paket till Sigge snart. Skickas direkt från tjejen jag handlat av, så det är inte jag på avsändaren. Hoppas han tycker om den :-)

Ha det gott i helgen!

2009-05-20 @ 15:27:10
Postat av: Sofia

Ja, vi har ju valt "andra sidan" då som du redan vet. Kom till Falkenberg o Skrea ngn gång så blir ni oxå fast ;) Vore ju verkligen kul att ta en grill en kväll!

Kramiz

2009-05-20 @ 19:18:29
URL: http://sigridsofia.bloggagratis.se
Postat av: faster susanne

Hallå här, vi har blivit lovade bilder på Sigges eget rum, för lääänge sen!! :-)



(och så vill jag se killen i badet med Sigge Segelbåt hihi)

2009-05-23 @ 18:24:49
Postat av: Emelie

Halloy! :-) Våra planer är att försöka åka till Öland, Liseberg och Skara Sommarland i år! :D Det gjorde vi förra året också :-) Jag hörde att Mamma skulle passa Sigge på fredag! =D Då ska jag hjälpa till när jag kommer hem från skolan! Hihi =) Jag ska nog komma hem till er snart, tänkte ju göra det idag men det gick ju inte ;-) Så det blir nog snart =) Kram!

2009-05-24 @ 20:33:48
URL: http://theemeliie.blogg.se/
Postat av: Emelie

Halloy! :-) Våra planer inför sommaren är att åka till Öland, Liseberg och Skara Sommarland! :D Det gjorde vi förra året också :-) Jag hörde att Mamma ska passa Sigge på fredag! =D Då ska jag hjälpa till när jag kommer hem från skolan :-) Hihi ;-) Söta bilder :-} Jag kommer nog snart hem till er, tänkte ju göra det idag men det gick ju inte ;-) Så det blir nog någon annan gång snart! =) Kram!!

2009-05-24 @ 20:36:38
URL: http://theemeliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0