Regn...

.. ja i morse när man vaknar och drar upp persiennerna så möts man av regn! Vad konstigt det kändes... hade så smått börjat vänja mig vid att ständigt vakna av att solen skiner och fåglarna kvittrar.. hm.. ja det vore väl väldigt bra om det vore så varje morgon!?;-)

Idag hade inte Sigge och jag några planer (vilket vi nu för tiden aldrig har på måndagar!?) utan det var lugnt o stilla på morgonen med gröt o grejer i STORA lass! Just nu verkar Sigge vara lite av ett matvrak, kan äta o äta.. ingen botten i honom! Men annars var det mest lite plock med ditt o datt, tidningsläsning osv. Riktigt skönt! Därefter blev det lunch med Annica, ifrån Harmony. Alltid lika smarrigt! Tyvärr fick Annica hjälpa Lindha med hennes tråkigheter idag men det gjorde ju att jag fick vara hundvakt lite, så givetvis passade Sigge och jag på att ge oss ut o gå då!! ;-) Han är ju för duktig den där hunden.. fattar verkligen grejen med att gå intill en barnvagn, duktigt tycker jag!!?? Tyvärr lyckades vi ju dock parera in en regnskur så både jag och Jackson var rejält blöta när vi kom hem.. den enda som det inte bekom alls var Sigge - han låg torr o varm o go i vagnen o sov!!

Imorgon blir det bebisfika här hemma, vilket gjorde att jag kom på här i eftermiddags att jag borde ha något att bjuda på - varvid jag hastigt fick slänga ihop lite "hastbullar" - goda och smidiga! Blev precis färdig innan det var dags för möte med sponsorsgruppen i basketen. Snäll som man är så mutade man ju även de deltagarna med lite fika;-) men det hade man ju tyvärr inget för! Mötet idag blev inte alls som jag hade hoppats på.. suck.. så nu är jag lite tjurig!! Ha ha... Det har nog snart gått över.

Imorgon som sagt så lär det väl bli fullt hus här! Undra hur många av kidzen som är still nu för tiden?? Jag hoppas även på att det ska bli en rejäl promenad imorgon, snart är det ju onsdag och invägning igen.. Suck, känns som att det inte går bra nu.... :-( ja ja.. vad är väl en bal på slottet!!??

TJING!!

Kommentarer
Postat av: Annica

Alltid lika trevligt att träffa er med!!

2009-05-05 @ 09:00:50
Postat av: Mathilda

Vilken tid är VV?

Tänkte jag skulle bege mig dit och se om jag får inträde ;-) Ha ha!

2009-05-05 @ 10:12:14
URL: http://mathildav.blogg.se/
Postat av: anna

vad roligt med babyfika hoppas det blir lyckat:)

2009-05-05 @ 12:34:30
URL: http://goannat.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hushållerska!! Ha, ha - ja Johanna har tydligen ett STARKT behov av en ny mobil så att få henne att hjälpa till nu är inga problem ;)

För att ligga i fas med dina bebisfikor/sponsormöten så skulle hon få jobba hårt... Kram - Ses i morron

2009-05-05 @ 13:31:35
URL: http://sigridsofia.bloggagratis.se
Postat av: Mia

tack för fikat idag! Verkade som om den enda snälla och stilla var sigge :) men vänta du bara..snart så kan inte du heller ta det så lugnt..!

2009-05-05 @ 16:26:20
URL: http://misenk.blogg.se/
Postat av: faster Susanne

Idag fyller Sigges farmor år! Grattis till Margareta på 42-årsdagen ;-)

2009-05-05 @ 20:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0