Usch då..

... vad längesedan det var jag uppdaterade nu! Skäms på mig!!

Jag vet i och för sig inte om det hänt så överdrivet mycket utöver det vanliga!!?? Jobbat, möte, beställt nya glasögon och varit på Taste of Beirut med kollegorna (de kvinnliga) är väl ungefär vad jag har gjort!

Just nu är jag så sjukt trött... gillar inte när man känner sig sådan, trist... Skulle jag gå o lägga mig nu (Sigge sover) så skulle jag kanske bli ännu segare? Men om man inte piggnar till på hela dagen så är du för trist alltså... Har väl tagit det för lugnt i helgen så det är väl därför man är trött o seg nu!

I fredags kväll blev det tacos här, inte helt ovanlig fredagsmat här! Igår var jag i alla fall lite duktig... Sigge sov nästan 2,5 h på förmiddagen så då passade jag på att jobba lite och fixa med basketen. Sen var det dags för mat för honom - och för oss.. Så först mat till honom, testade ris, gick väl sådär kan man väl säga! Riskornen lyckades han spotta ut på något vis.. ha ha.. o sen till slut så klöktes han bara! Inget för honom. För vår del blev det i alla fall hemmalagat potatismos med hemgjorda köttbullar. Är ju SÅ gott alltså!

Idag tror jag att det får bli lite rester eller nått, kylskåpsrensning.

Jo visst ja, vi är ju hundvakt i helgen också.. åt pappas lille Felix. En liten 10-månaders tax.. i det närmaste besläktad med råttan eller nått.. SÅ liten ju!! Ha ha... Han är hur som helst extremt intresserad och sugen på att leka med katten... Katten är lika nyfiken han men han tycker INTE att de ska leka!!

Ha en fortsatt skön söndag!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Taste of beirut, är det någon ny resturang eller?

2009-05-17 @ 09:53:57
URL: http://mathildav.blogg.se/
Postat av: anna

Sigge junde ju fått potatismos o köttbullar istället=mycket godare ju:D

2009-05-17 @ 10:25:46
URL: http://goannat.blogg.se/
Postat av: faster susanne

Taxar är ju helsköna, de bästa hundarna som finns enligt min mening. Behändigt att de är "rått-storlek" hihi

2009-05-17 @ 10:57:00
Postat av: anna

Nä men man får krydda, det är ju bara salt man inte ska använda...peppar och allt annat går bra helst färska kryddor=) så är det ju bara att locka undan lite av den vanliga maten,, eller bara men så gör jag...

Jaha klart han var hungrig innan ja,, känner igen det där och det med tungan ute med:)

2009-05-18 @ 08:20:25
URL: http://goannat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0