Allt och inget....

Ja, så har jag då äntligen efter 3 veckor o 5 dagars väntan (så länge sedan jag skapade denna blogg)... skapat ytterligare ett inlägg!

Vad har hänt sedan dess då? Ja, antagligen ganska mkt.. he he.. Men den senaste veckan har iaf bestått av 2 månaders kontroll av lilleman, som nu alltså väger 4 315 gram o är 57 cm lång, stora killen alltså (not)! Dessutom har jag själv varit på efterkontroll, dvs. barnmorskan har kollat upp så att man läkt som man ska o gått igenom förlossning osv (för er som inte vet ;-)) dessutom gick de in på att man FAKTISKT kan bli gravid igen, trots att man ammar... Så de rekommenderar något slags preventivmedel.. ha ha.. Ja inte lär man ju chansa precis! Tänk o få en bebis till om 9 månader... hm.... nej, inte önskedrömmen kanske, även om Sigge är en snäll bebis.

I fredags var jag och Sigge på julfrukost på jobbet, var kul. Även om jag allt som oftast är på jobbet iaf då så är det ändå kul att kunna sitta ner lite längre o prata bara.. Därefter åkte jag, Sigge, Cilla o Johan på kundbesök (för övrigt både Sigges och Johans första) Alla inblandade skötte sig exemplariskt! ;-)

Helgen hitills har varit lugn för min del. Sonen har varit snäll o go o glad vilket gör att man hinner med det man ska utan jäkt o stress.. :-) Idag blir det nog till o göra stora köttbullestekningen (min ständiga lott till julafton) och sen blir det en tur till Malins nya lya för inspektion, dessutom har jag utlovat fika till dem.... Får vi se om mamma Malin har lugnat ner sig, he he.. stackarn, tålamodet prövas ibland ;-) Får väl ta med mig utav det alldra bästa fikat så att hon får en härlig sockerkick...

Nähä, nu blir det till o fram m ingredienserna till köttbullarna (eller som Dennis sa.. köttbullematerialet...)

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Ijda

Hej :) Grattis till din nya blogg;) Kommer ja läsa FÖRSÖKA läsa varje dag iaf ^^ Kram på dejj

2008-12-21 @ 14:40:12
Postat av: Lillasystern..

Där ser man, blev köttbullarna bra?

2008-12-21 @ 14:56:48
URL: http://pluttenholmberg.blogspot.com/
Postat av: Lindha

Hej & Hå hittade hit jag också !!

2008-12-21 @ 15:10:03
URL: http://mchutney.blogg.se/
Postat av: Lindha

Hej & Hå hittade hit jag också !!

2008-12-21 @ 17:04:41
URL: http://mchutney.blogg.se/
Postat av: susanne

Nu har jag hittat hit med. Kul att läsa lite om hur ni har det. Syns snart! Ha det gott tills dess.

2008-12-21 @ 19:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0