Gott Nytt År!!

Ja, Gott Nytt År på Er alla vänner, bekanta och okända bloggläsare;-) Hoppas att Ni får en underbar kväll!

Igår var det investeringarnas dag här tydligen.... he he.. En jacka till Dennis (8848 Altitude, inte den billigaste alltså..) och sen blev det även inköp av systemkamera! Äntligen.. så, alla som vi fick pengar av i julklapp, nu vet ni vad de gick till! Tyvärr får vi inte den förrän fre eller mån så vi får hålla oss till tåls lite till...

Sen var ju Anna C här oxå, en kursare från Jönköpingstiden.. som numera är 08:a och alltså inte har möjlighet att träffa oss som förr!

En sådan här min gjorde Sigge när han fick komma till Anna ;-)



Idag så har vi städat typ hela huset, lagat potatisplättar, fixat förrätten tills ikväll m.m o ändå har jag tid o sitta här o blogga! Förstår inte hur mkt tid man kan ha vissa dagar ;-) Ändå sov vi till kl 10 idag, hela familjen!!

Ikväll då, tyvärr så har det blivit återbud från Emelie o Daniel. Emelie har åkt på någon skit i magen så hon kände sig inte alls piggelin, synd! :-( Detta till trots så blir vi 10 vuxna och 5 barn då.. så jag antar att det blir stimmigt ändå så det räcker! (Inte för att Emelie brukar stimma så mkt men iaf ;-))

Ja.. förra året vid den här tiden så var det full fest! Jag och Dennis åkte med Annica o Mattias samt Veronika o Dalsmyr till Figeholm för fest där med Peter o Anna (nej, inte samma Peter o Anna som vi ska till ikväll, hur sjukt är det att man känner tre par som heter Peter o Anna???). Väldigt lajbans var ju det.. men en helt annan nivå på fest än vad det antagligen kommer vara ikväll ;-)

Så här sofistikerade o lugna var vi i början av kvällen:


Och så här bra fotografer var vi i slutet av kvällen.... hrm



ja, här ser vi väl lite mer städade ut iaf... Som vanligt var det ju Annica som drog ner mig i fördärvet till ovanstående bild ;-)



Ja.. vi får väl se om man får till stassen tills ikväll då.. hrm.. finns ju en sladdermage ivägen, som inte har funnits där tidigare!! Undra vad det kan bero på....

Nu är det dags för duschen.. sen göra sig fin (så gott det nu går då ;-)) för kvällen! Siggefis ska oxå bli fin så klart!

GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA!!

Kommentarer
Postat av: Annica

Mitt fel.. jag gick då och la mig tidigt som en ordentlig flicka!!!

2008-12-31 @ 15:49:32
URL: http://hittaringendoman.blogg. se
Postat av: Jenny Koste

Gott Nytt År! Vi kommer gärna o hälsar på så fort vi är "förkylningsfria"....

2008-12-31 @ 16:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0