Söndagsmiddag och flytt...

Så har man varit i den lilla hålan Sunmountain (Solberga, ha ha...) på söndagsmiddag hos svärföräldrarna/farmor o farfar. På menyn var det idag stekt makrill som vi fått av fam. Fritz men som vi inte själva kan tillaga o därför så lägligt gett till svärföräldrarna med utfästelsen om att de INTE får äta upp den utan att vi är med.. ha ha.. Så det var alltså dagen D för det idag :-) Riktigt smaskigt var det!

Efter denna lilla tripp som även innehöll en omgång med fika och en promenad runt samhället så var det dags för att spana in Malins nya lya.. En 2 ½ rummare inte allt för långt ifrån oss. Den var mysig och när hon väl fått in sina egna grejer o fixat lite mera så kommer den bli kanon tror jag! Hugo uppdaterade mig även om att nu var han STOR kille och Sigge var LITEN.. mkt viktig detta!! Glöm inte det..

Imorgon blir det till att besöka jobbet lite för att, om Sigge tillåter, jobba lite.. Därefter blir det ett besök hos Åsa antagligen. Fika o tjöta skit o kanske en promenix. Ska bli så trevligt så!

Ja förresten, höll ju på o glömma.. Köttbullarna blev kanon! 80 st blev det, så jag hoppas det ska räcka hela julaftonen ;-) Satte dessutom Dennis på o steka dem medans jag rullade för fulla muggar. Gick hur smidigt som helst!

Nu får jag nog ta o fixa till lite kvällsmat och sätta mig framför TV:n med mannen och sonen min...

Ha en trevlig afton!


Kommentarer
Postat av: Annica

Det var hemskt vad du smyger med allt.. inte har du nämnt att du startat en blogg och inte heller att du har en bilddagbok!!!

Kram

2008-12-21 @ 20:20:05
URL: http://hittaringendoman.blogg. se
Postat av: Sarah

Va söt son du har :) Och ja visst gissa du rätt :P ja jag hoppas oxå jag blir nöjd :D

2008-12-22 @ 23:32:22
URL: http://mammasarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0