Wii.....

... var ju som väntat VÄLDIGT kul!! Farligt alltså om vi skulle ha det.... skulle man väl antagligen inte få något gjort på dagarna! Tur att Annica o Mattias har det på behörigt avstånd ;-)

Jaha... som sagt, kvällen spenderades hos ovan nämnda personer. Hur trevligt o kul som helst tycker jag! Var allt för länge sedan sist.... Annica, du måste ha saknat Dennis va? Hi hi.. jag har iaf saknat Mattias ;-)
God mat fick vi ju oxå, smarrig potatisgratäng m rådjur o div. annat kött. Dessutom vin för min del, att det ska vara så gott!? Själva Wii-turneringen då, ja... för min del så började det bra med VINST... men sen kan man nog säga att det gick utför :-( ha ha.. man kan inte vara bra på allt!

Dessutom så hade ju Dennis o jag en liten fråga till paret Rang/Björnlund.. Om de ville bli gudföräldrar till Sigge.... o det ville de :-) så nu är det bara o ringa prällen med (som för övrigt är den som vigde oss o Rang/Björnlund).

Idag kommer fd. kursaren Anna till mig en sväng o hälsar på. Hon är på väg till Helsingborg för att fira nyår och gör ett stopp på vägen för att hälsa på mig o Sigge, mkt trevligt tycker jag! :-) Blir ju allt för sällan som man har möjlighet o träffas nu.

Imorgon är det ju New Years Eve!!! Himlans nice får man väl hoppas att det blir då. Vi ska till Anna o Peter på middag/partaj. Tolv vuxna blir vi och fem barn (alla under 1 år... eller ja, äldsta fyller 1 år idag, GRATTIS Amelie) så vi får väl se vilken matro vi kan räkna med.. antagligen ingen alls!

Nu får jag ta tag i mitt liv här.. fixa till mig lite o inte se ut som en annan slashas...!!

Här kommer bilder från gårdagen....


Jackzon & Sigge:


Jackzon, Smullan o Sigge:


Dennis in action, boxning för er som inte ser.... ;-)


Inga tvivel här... Baseboll ser ni väl att jag spelar?? ;-)


Här kör Dennis o Mattias bilrace... fantastiskt koncentrerade!


Ciao Ciao

Kommentarer
Postat av: Annica

Det var så trevligt att se er igen.. går lite långt bland gångerna.. Men vi är ju ganska upptagna vi här.. Vi är dåliga på att vara soiala!!

Vi kommer ta hand om lille Sigge... lära han både det ena och det andra :-)

2008-12-30 @ 13:11:49
URL: http://hittaringendoman.blogg. se
Postat av: marlen

Hej!!!



Snygg du va =) tänk om man kunde se ut så :P

2008-12-30 @ 14:35:20
Postat av: Lillasystern..

Köp ett wii tills imorgon..;).. Att du inte nämner att din lillasyster ska låna huset, de tkr jag är dåligt !:P

2008-12-30 @ 17:42:47
URL: http://pluttenholmberg.blogspot.com/
Postat av: Jenny Koste

visst är det superkul med wii, vi har även köpt guitar hero till det... Julius dominerar redan...

2008-12-30 @ 19:45:16
Postat av: Anonym

Gott nytt år!

2008-12-30 @ 19:47:47
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Anna

TACK! För alla kommentarer, skitkul ju!



Annica, jag hoppas att du är en FÖREBILD för Sigge... inget annat! ;-)



Marlen, ser du inte bilringen eller??? :-(

2008-12-30 @ 20:23:04
URL: http://giss.blogg.se/
Postat av: Lindha

Gu vad skoj att Smulis ska bli gudamor igen ;-) Då vet vi vart vi lämnar grabbarna sen när det bara är bus i dem hihi..

2008-12-30 @ 23:11:54
URL: http://mchutney.blogg.se/
Postat av: Annica

Öööö vet inte vad jag ska säga om Lindhas kommetar!

2008-12-31 @ 10:06:30
URL: http://hittaringendoman.blogg. se
Postat av: Susanne

Snygga stilar ni har när ni spelar, tycker Dennis ser roligast ut när han kör bil, koncentration var det ja :-)

2008-12-31 @ 10:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0