Gått, gått o gått...

Igår var ju ännu en sådan där underbar dag med sol!! Jag och Sigge drog oss ner mot jobbet för att snabbt fixa lite datastrul. På vägen ner pratar jag med Lindha som skulle bege sig till stadsparken med sin flock... Så vi bestämde för att ses en sväng där! Väl där så tyckte Sigge det var ganska intressant faktiskt att kolla på när de STORA barnen lekte mitt framför honom...

Problemet var bara att strax försvann alla därifrån o då var det inte fullt lika kul!! Ha ha... Sen blev dessutom mamma (jag) hungrig så vi stannade inte så länge. Bestämde mig för att ta ett varv runt sjön o sen hem o äta... men så blev inte fallet!! Ett varv runt sjön blev det men sen fortsatte benen att pinna på ytterligare en runda - över hela Hultet och Rågången. Sen blev det lunch hos Annica - smarrigt!! Väl där så dök det upp lite grejer för Annica så jag lovade att ta med mig Jackson (hunden) hem, inga problem! Men så tänkte jag att när hon kommer hem så kanske hon inte vill ut o gå precis det första så vi tog rundan runt Wibe osv - så jag har räknat ut att jag gick ca 1 mil igår iaf!! Förresten kan jag tipsa om en väldigt bra sida där man kan mäta sina rundor som man går.. man bara klickar i vilka gator man gått på osv - www.iform.se är sidan och sen finns det till vänster en rubrik som lyder "mät din runda", kan jag rekommendera!! Kändes så underbart skönt att komma hem och veta att man antagligen promenerat bort någon kalori iaf!!;-)

Igår kväll var det bowling med jobbet oxå (korpen) och jag skulle delta, gick riktigt bra faktiskt - bytte till ett tyngre klot (som jag normalt inte brukar palla i 3 omgångar) men det gick kanon faktiskt! Gött,.....

Nu kommer snart höggravida kusinen på besök - vi ska gå igenom de alldra minsta bebiskläderna o sånt.. Bara en vecka kvar till beräknat datum!! Så spännande... Dessutom, nu när man plockar fram de där små kläderna så fattar man ju inte ens att Sigge kan ha varit så liten!!?? Sjukligt liten ju.....

Vad hittar ni på i det fina vårvädret???

Kram på ER

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha...det blev ju en riktig lååååångis för dig! Du verkade så hungrig så jag trodde du skulle hem bums att äta! Annars hade du ju kunnat äta hos oss också. Men alltid mysigt att träffa smullan lite!



Hoppas ni hittar lite kläder till liten bebbe! Det blir säkert en kille...det blir ju inte annat nuförtiden! Ses!!!

2009-04-07 @ 11:03:45
Postat av: Anonym

Haha...det blev ju en riktig lååååångis för dig! Du verkade så hungrig så jag trodde du skulle hem bums att äta! Annars hade du ju kunnat äta hos oss också. Men alltid mysigt att träffa smullan lite!



Hoppas ni hittar lite kläder till liten bebbe! Det blir säkert en kille...det blir ju inte annat nuförtiden! Ses!!!

2009-04-07 @ 11:03:56
Postat av: Annica

Hej sveje... Tack för igår.. mysigt, får vi göra om.. bara hoppasa att jag kan få stanna kvar.. hehehe.

2009-04-07 @ 11:23:55
URL: http://hittaringendoman.blogg.se/
Postat av: anna

Såååå härligt ute nu, man kan u bara gå och gå...toills man töstar ihjäl:Pfår nog börja ha med sig en vattenflaska och när man ammar så törstar man ju heeela tiden:P

Vi går med jämt känns det som...

kul med bebis=)och gott med lagad lunch=)

2009-04-07 @ 14:19:03
URL: http://goannat.blogg.se/
Postat av: jannie

vad duktig du är som är ute o går så mycket.. själv har man varit dålig på det nu ett tag.



ja kaninisarna är så söta.. ska försöka ta kort på dem snart.. men vill inte störa dem så mycket nu

2009-04-07 @ 18:42:27
URL: http://jansan.blogg.se/
Postat av: Sofia

Kul att du hittat www.iform.se = mät upp din runda. Sök på "57142" så hittar du mina ;) Ja, det är tämligen beroendeframkallande att gå....//Sofia

2009-04-08 @ 08:28:43
URL: http://sigridsofia.bloggagratis.se
Postat av: mia

Hej! Det var duktigt av dig! Betydligt roligare att vara ute och gå nu när man har en barnvagn att putta på oxå...dom extra kilona skadar nog inte heller..hihi..

2009-04-08 @ 08:34:02
URL: http://misenk.blogg.se/
Postat av: marie

vad duktig du är, men visst håller med det är såå mkt roligare med fint väder! mer av sånt tack!

2009-04-09 @ 16:46:44
Postat av: Jessica

Kan du komma ca 10.50?

2009-04-10 @ 19:34:22
URL: http://prinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0