Uppdatering?!

Shit vilken dålig uppdatering det varit i veckan nu.... Katastrof i det närmaste, man får ju skämmas!

Har varit en intensiv vecka med mycket möten, jobb och andra måsten - förstås blandat med en massa icke måsten:-)
I onsdags var jag ju på VV - första vägningen efter inskrivningen. -0,6 kg iaf - alltid en början! Även om man givetvis alltid hoppas på mer;-) Tyvärr så har ju helgen sedan bestått av onyttigheter så det känns som att de här sista dagarna innan vägning måste vara full skärpning på för att det överhuvudtaget ska visa något!!

I fredags kväll hade Dennis, Christian, Ibbe och Henke sin "pappafest" med jobbet, vilket innebar att i torsdags kväll så invaderades hela mitt kök av dessa fyra för att göra 5 kladdkakor samt pastasallad till 40 pers... oh shit! Sigge däremot tyckte det var jättspännande, satt i sin stol o kollade in vad grabbarna hade för sig. Jag smet ut ifrån köket ganska snabbt kan jag säga.... Måste dock säga att de löste det hela mycket bra!

Själva festen verkade dessutom ha varit mkt uppskattad. Sigge och jag var med en stund, o just det! Sigge var den som var mest välklädd på festen - slips o skjorta! Det var det ingen annan som hade;-) Sigge och jag höll ut till halv nio sen kände vi att vi nog skulle bege oss hemåt! Väl hemma så blev Sigge jättepigg - så vi kollade på hockeyn lite o sen vips så sov han i mitt knä, men det var mysigt!! Så vad gör väl det.....

Igår var jag så trött!! Hade min tröttaste dag på jag vet inte när... Som tur var så verkade Dennis (trots festen kvällen innan) ha drabbats av motsatt effekt, vilket gjorde att jag bara kunde "vara" lite... Härligt väder, promenad och basketmatch var väl egentligen det som jag uppskattade ifrån gårdagen. Jo, Dennis bytte till sommardäck oxå - känns skönt, då vet man att man går åt rätt håll så att säga!

Fick ju även höra att det hade varit föräldragrupps träff i veckan - vilket vi inte fått info om! Tycker iaf jag var dåligt, men efter vad jag förstod så var vi inte ensamma om att inte fått info.......

Lite bilder från veckan.......

Sigge o Stella sitter på altanen o käkar RÅN - snacka om att det var smarrigt!!



När mormor var här o hjälpte mamma att sy gardiner så var Sigge väldigt intresserad!!





Ute på altanen trivs jag som fisken i vattnet!!



Visst ser det ut som att jag har gjort nått bus nu!!??


Premiärturen i sittvagnen!! Var hur bra som helst att få vara med o se sig om i världen!



Kram på Er alla!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja, jag har väntat på uppdatering - verkar ha varit en go helg!! Vilka grabbar att fixa allt själv... Tiderna förändras ;) Ses!!

2009-04-05 @ 10:57:21
URL: http://sigridsofia.bloggagratis.se
Postat av: Marlen

Fin mössa & tutte =)

2009-04-05 @ 11:28:15
Postat av: Annica

Han är ju för söt.. Verkar ha haft fullt upp som vanligt :-)

Har väntat på uppdateringen!

Kram

2009-04-05 @ 18:51:14
URL: http://hittaringendoman.blogg.se/
Postat av: Jessica T

0,6 är lkanonbra. Blir säkert mer på onsdag.

2009-04-05 @ 20:00:09
URL: http://prinsmamma.blogg.se/
Postat av: Jessica T

Hej igen. den har min syster köpt till oscar då Lucas låg i magen. Men var för lite för Oscar så Lucas fick den nu. har du kollat på nätet.



det blir bra sak du se. Visst var du hos K i går. Det var väl dig jag vinkade till.

2009-04-05 @ 20:12:33
URL: http://prinsmamma.blogg.se/
Postat av: marie

så stor han börjar bli! Kul nu när värmen och solen börjar titta fram och man kan sitta ute =)

2009-04-06 @ 17:18:54
URL: http://mariekarlssons.blogg.se/
Postat av: mia

Hej! Tack. Vad snällt..luggen alltså.. har varit väldigt osäker på den på senaste...så det skadar inte med lite uppmuntran.. :) Väntat på din uppdatering oxå! Vilken linslus han är! Helt underbara bilder..Va kul med kanske en tand hos er oxå, men ha alvedon hemma. har varit våran räddning...

2009-04-06 @ 19:52:49
URL: http://misenk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0