Valborgsmässoafton!

Hej alla glada läsare! Idag är det ju Valborgsmässoafton och av allt att döma så ser det ju ut som att inte kommer bli regn, snö, blask, blåst och drivis i år!! Är det inte fantastiskt??

Igår måste ju varit varmaste dagen i år? Med en icke fungerande ventilation på jobbet och ett arbete som kräver (iaf viss) tankeverksamhet så är det inte lätt att vara på topp hela dagen! Snacka om att man hade gegga i huvudet!! Väl hemma så gjorde jag iaf det enda rätta - ut på promenad! Underbart skönt... MEN antagligen som alla andra så känner jag av en massa allergi nu. Brukar annars klara mig rätt lindrigt undan men inte år tydligen... Jag nyser och är täppt och nu i morse upptäckte jag att det satt sig även på luftrören (som allt alltid gör på mig)... så idag fick jag bara inse fakta - linser var bara att glömma o trycka in i rödspränga ögon, glasögon på! Problemet är ju bara att jag skulle behöva köpa nya, ser ju inte tillräckligt bra i dem jag har vilket gör att det i sig blir ganska ansträngande!! Ja ja.. det blir nog bra!

Ikväll ska vi till Kristina m familj för grillning o annan god mat! Dock (som tur är) så blir det åt det smala hållet iaf.. skönt det med tanke på VV. På tal om det så var jag förresten där igår, -0,4 kg så totalt -1,6 kg.. inte mkt men jag har ju haft ett par riktiga down-veckor nu men jag är mest stolt och nöjd över att jag gick dit igår och att jag liksom är inne i rullarna igen! Så nu SKA jag dit på onsdag igen...

Dags att fixa iordning sig, snart kommer barnvakten (farmor o farfar) och Sigge ligger fortfarande i sängen o sover!! Gulleplutten, vad han är duktig o sover hela nätterna!!

Vad har ni alla andra för valborgsmässoplaner??

KRAM

Kommentarer
Postat av: Marlen

Kul att det går neråt =) ha så kul ikväll, själv blir det grill fest hos Emma. Vi får oxå ta en grill kväll snart.



Kram

2009-04-30 @ 08:20:30
Postat av: marie

visst är det härligt med det fina vädret! Inte vad man är van vid denna dag.ha det kul ikväll!

2009-04-30 @ 09:23:11
URL: http://mariekarlssons.blogg.se/
Postat av: Mathilda - Mamma till Elliot 15 månader!

För min del blir det jobb :-(

2009-04-30 @ 09:59:57
URL: http://mathildav.blogg.se/
Postat av: Annica

Å.. men det är ju åt rätt riktning!

2009-04-30 @ 15:29:04
URL: http://hittaringendoman.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ja, geggan i huvet kan jag hålla med om igår - hua! ;)

Du är duktig som går minus på vågen men i mina ögon är du perfektare än perfekt - som Swanberg alltid säger - Så är det!!

Mina Valborgsplaner - se min blogg!!

Kram Sofia

2009-04-30 @ 18:36:13
URL: http://sigridsofia.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0