Dagen!

Idag har Sigge haft sin tjej här - Stella! Givetvis var hennes morsa tvungen o hänga med i hasorna, så att inget hångel skulle ske;-) Så jag passade på att fixa lite lunch till oss! Dessutom blev det visst lite fika efter det oxå... hrm... Råkade visst ha bakat lite muffins på förmiddagen;-)

Hur som helst så var vi duktiga o trotsade vädret o gav oss ut på promenad. Två varv runt sjön o sen i ilfart mot RIA hihi... Marlen gjorde värsta fyndet! Härefter skiljdes vi åt och jag begav mig till jobbet för div. fixande o sen via ICA o hem.

Ikväll har Sigge fått smaka havregröt - det gick hur bra som helst det oxå! Verkar vara ett mindre kräset matvrak vi fått;-) skönt det!!





Mina älsklingar, gos på filten!


MEN det vi också gjort ikväll kändes himla skönt! Dennis o jag har knäskurat o moppat golvet här nere, där vi har klinker! Kändes välbehövligt, gud vad skönt det är när man får sånt där avklarat!

Imorgon kommer Kristina & Linus på besök - blir nog lite lunch o kanske promenad eller nått! Sen på eftermiddagen så blir det ännu en promenad med Marlen o Stella.

På fredag kommer kära mamma/mormor o vi ska prova dopklänningen igen o förhoppningsvis baka lite frallor o bara ha det skönt! På kvällen blir det sedan till att fira Emelie (Dennis systerdotter).

Jo just det.. jag har sett att jag blivit utmanad på diverse andra bloggar.. ska ta tag i det... snart!

Ha en bra kväll!!

Kommentarer
Postat av: marie

nej, jag är inte så duktig att jag hittar på maträtter på fri hand till honom ;-) utan det är ur andra mosboken av: Westman & Andersson. Finns första mosboken med men det är en pekbok till bebben! Önskade mig dessa som doppresent och anv. dem mkt flitigt idag!

2009-02-11 @ 21:35:34
URL: http://mariekarlssons.blogg.se/
Postat av: faster susanne

Vilken jättefin bild på killarna Giss!

2009-02-11 @ 21:54:12
Postat av: Micka

hej, hej .. Kan tyvärr inte komma på tis. jobbar, har ju lite att ta igen då man är sjuk nu.

Kram

2009-02-12 @ 09:49:00
URL: http://micka87.blogg.se/
Postat av: mia

Hej! Japp..vill bli super stark! :) Tänkte vi kunde komma förbi nån dag så kunde vi ta lite kaffe?

Härliga bilder! Kul att han gillar mat så pass bra!

2009-02-12 @ 14:32:20
URL: http://misenk.blogg.se/
Postat av: JT

Hej,

Jag har förstorat ett av de svartvita korten när kelly ligger i vår säng.

2009-02-12 @ 21:31:29
URL: http://jansan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0