En fartfylld helg!

Så får man nog ändå sammanfatta denna helg! Men ack så trevlig....

I fredags kom mamma/mormor på besök! Vi hade bakning på listan över dagens göromål samt att prova dopklänningen - vilket vi aldrig han med hihi...

Bakat blev det gjort iaf, vi passade på att göra Cheesecake till dopet och bröd till Me & I Partyt.. har ju kommit på att jag har lite o stå i kommande vecka;-) men det är bara kul! I fredags kväll var det kalas hos Emelie (Dennis systerdotter) som fyllde 12 år! Där bjöds det på tacos o grejer samt marängsviss! Snacka om att man var ganska mätt sen!! Sigge han höll sig vaken från kl 18 till kl 22, när vi åkte hem.. o var på ett strålande humör! Fattar inte hur men det hade väl o göra med att han var ganska väl underhållen av alla, hihi...

På lördagen var det dags för hyllbygge för Dennis del hos Magnus och jag o Sigge tog med oss (tjockis;-))- Eme o åkte till Jönköping. Skulle fynda lite till husvagnen tänkte vi! Blev litegranna tycker jag. Kaffebryggare (35,-) och termos (15,-) fyndade jag på loppis annars blev det en hel del inköp av div. husgerådsartiklar på IKEA. Trevligt hade vi iaf och vi han med både McDonalds och fika på IKEA, hihi... Väl tillbaka i Nässjö så åkte Sigge o jag för att inspektera hyllbygget, verkar bli riktigt bra ju! Sen var det vidare i ilfart hem för att fixa maten till gästerna kom... Sigge skulle få nästa besök, men idag inget tjejbesök utan besök utav BB-kompisen Theodor!

Magnus, Evelina o Theodor bjöds på Herrgårdskyckling m ris samt tomatsallad och vitlöksbröd. Till efterrätt blev det vaniljpannacotta med bärsås o hallon. Smarrigt värre verkade de flesta av oss tycka iaf;-) Sigge valde dock att somna för natten i vanlig ordning så Theodor blev ju mer eller mindre lämnad i sticket... men när WII spelet kom fram så hade även han full sysselsättning! Var ju SÅ intressant o titta på!! Dessutom var han ju ungefär 3 000 ggr bättre än Sigge på o ligga på mage... hrm...

Idag blir det iaf promenad till babysimmet (o ja, jag tror det var dykning på programmet, huga!!) sen blir det basket (eller som Dennis säger... Negerstuds(!)) o sen hem... Ska bli trevligt, hoppas bara att Sigge tycker det oxå!;-)

Helgens bilder (med bildtext;-))

Hos Faster Jessica.....


.... där hade man ju det GANSKA bra!!


Fast det gick ju inte direkt någon nöd på mig med två kusiner som tog hand om mig o kollade Let´s Dance;-)



Här har Sigge polarn på besök! Sigge var ju från början betydligt mindre.. men se, han har kommit i kapp himla bra!?



Theodor fick ju tyvärr klara sig utan Sigges sällskap sen.... och var VÄLDIGT sugen på efterrätt!!



Idag när mamma bloggade så fick jag sitta hos pappa vid skrivbordet - men jag fick INTE hjälpa till o skriva:-(



Kram på Er!

Kommentarer
Postat av: faster susanne

Men vad stor han har blivit, märks så tydligt när man ser honom i Jessicas famn.

2009-02-15 @ 19:00:31
Postat av: Lindha

Har ni köpt eget Wiii nu?

2009-02-15 @ 19:08:44
URL: http://mchutney.blogg.se/
Postat av: marie

Jo det var synd att det inte blev dyk men ser fram emot nästa gång då!

2009-02-15 @ 21:49:21
URL: http://mariekarlssons.blogg.se/
Postat av: Annica

Har ni fått abstinens än??

2009-02-16 @ 09:55:20
URL: http://hittaringendoman.blogg.se/
Postat av: JT

Ok hihi tycker alla fyller i oktober numera.. kellys halvsyrra fyller ju 16 okt.

2009-02-16 @ 10:32:55
URL: http://jansan.blogg.se/
Postat av: mia

Hej! Tack! skoj att photoshopa.. härliga bilder du fått med! Det låter som ni haft fullt upp.. :)

2009-02-16 @ 10:46:20
URL: http://misenk.blogg.se/
Postat av: Lillasystern

Ingen som läser den juh..:/.. O vet inte riktigt vad jag ska skriva för att kunna uppdatera den varje dag.. Plus att jag kanske startar en ny ngn gång.

2009-02-16 @ 12:36:23
URL: http://pluttenholmberg.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hon vägde bara 5600 vilket hon gjorde för över två veckorsen oxå.. :S men har börjat ge henne sin normala mat nu så jag hoppas hon går upp snabbt nu.



Fick en kortison salva igår mot eksemen o hon har inga utslag eller torra fläckar kvar idag:D så man kan ju hoppas att det bara är att smörja på så man slipper behandla henne med annat!



fattar inte att de ska flytta runt på din tid så himla mycket.. verkar ju konstigt!

2009-02-18 @ 11:11:39
URL: http://jansan.blogg.se/
Postat av: Jessica

Alltid lika mysigt att ha Sigge en stund för sig själv :)

2009-02-22 @ 12:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0