Gästrummet...

... är det inte jättemycket kvar på nu! Dennis han gnetar på som bara den med det... Håller på o lägga golvet nu, o sen är det golvlisterna kvar - SEN är det FÄRDIGT!! Händig karl man har!! Känns lite ovant och trist att man inte kan vara med och hjälpa till, men någon måste ju vara med lillfisen... Hur som haver så kommer väl gästrummet att vara färdigt till Me & I party och dop... så, ni som kommer på det ena eller andra lär ju få möjlighet att inspektera det då!!

På tal om Me & I, inte jättemånga som lämnat besked än, ni har väl inte glömt bort det? 17:e feb kl18.00 iaf.. Vet att jag skrev sista anmälan den 10:e eller nått.. men om ni ändå vet med er att ni kommer så...

Igår ringde jag Lindha och bad dem komma hit på lunch... kände för att hitta på något men visste inte riktigt vad. Dessutom var jag ju sugen på att testa Lindhas laxrecept, sagt och gjort! Gott blev det ju oxå men nästa gång blir det även några stänk citron över så blir det nog perfa! Olle förresten tyckte att det verkligen var dax för Sigge och släppa loss lite och komma ner på golvet och leka lite!!





Igår kväll var Emelie här på kvällsmat. Jag hade fixat lite nybakade frallor o grejer och Emelie, hör och häpna, hade med sig FIKA, hihi... Förstår inte? Inte likt dig Eme.. är det lillbebben i magen som stökar till det för dig o din annars så oerhörda disciplin??;-)

Idag är det bebisfika på Thimons inplanerat. Ska bli kul! Får vi se hur uppskattade vi är när vi dundrar in med våra barnvagnar där på led.. ha ha... Tur att vi kommer lite innan värsta lunchruschen!!

Jo, i morgon är det första föräldragrupps träffen... Ska bli intressant! 10.30 började det iaf! Hoppas att det är några skojiga mammor bara....

Förresten, i måndags var ju Anna o Oscar här (tror inte jag skrivit om det innan..?) så 1/4-09 är vi, även på pappret, HUSVAGNSägare.. hihi..

Oscar tog snällt hand om Sigge OCH käkade 3 stora kanelbullar!! Ha ha...



Shit vad jag känner att min blogg håller på o bli ointressant... händer nog för lite i mitt liv;-)

Ha en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: Lindha

Fina bilder på Ollebullen :-) Han ville ju helst dra hela lilla Sigge haha.. Nehe...ska pallra ig neråt stan nu! Ses!

2009-02-04 @ 10:44:26
URL: http://mchutney.blogg.se/
Postat av: Anna

Oskar hälsar att han GÄRNA kommer tillbaka och fikar på sådana där stora, goda kanelbullar (jag fattar inte att han inte blev smällmätt...).

2009-02-04 @ 15:21:09
Postat av: Mathilda

Ja men visst gjorde jag det!

2009-02-04 @ 21:01:24
URL: http://mathildav.blogg.se/
Postat av: Marlen

Det händer väl massor i ditt liv =) alltid ute på nått...

2009-02-04 @ 22:05:30
Postat av: Mia

hej! tack så mkt! det var trevligt med fikan..hoppas noah vill vara lite gladare på måndag bara.. :) vilka är det som kommer, vet du det? funderade på att bjuda på en lätt lunch nämligen..om vi inte blir för många vill säga.. ska kolla om jag kan komma på partyt..skulle vara skoj. tack för inbjudan. ha det gott. kram kram

2009-02-05 @ 08:41:43
URL: http://misens.bloggsida.se
Postat av: Mia

hehe..tack. Inga problem, kan du ju testa på måndag om du vill. Marie kan. Jobbar inte måndag o tisdag. Hör av dig om kristina då, så kollar jag med lindha.



Kan hålla honom vaken tills vi går isf..så kan han ligga o sova. Kommer det många eller?

2009-02-05 @ 12:09:02
URL: http://misens.bloggsida.se
Postat av: marie

verkar hända massor i ditt liv ;-) många möten o fika å så ju. Samt att du jobbar lite då och då!

2009-02-05 @ 19:34:44
URL: http://mariekarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0