Viktiga saker som blivit bortglömda här ju.....

Ja, jag var så fokuserad på dopet så jag har ju glömt en massa grejer som hänt ju!! Till att börja med så var jag ju på BVC i fredags - äntligen! Men jag måste ju säga.. inte smidigaste stället alltså! Inte ta med vagnen in, inte gå in m skor.. var ska man göra av ungen medan man klär av sig skorna osv? Måste väcka upp dem onödigt tidigt, innan man får komma in... Ja jag vet inte, kändes inte genomtänkt, vilket jag hade förväntat mig att det skulle var på ett sådant ställe. När man dessutom får höra att man inte ens kan komma in med en tvillingvagn på rätt avdelning så börjar man ju undra!?? Ja ja hur som helst så hade ju Sigge gått upp MASSOR, vilket jag befarade;-) Lade på honom på vågen o BVC-sköterskan trodde inte sina ögon så hon bad mig plocka av Sigge från vågen o kolla så att den säkert var nollställd... hi hi... Vid 3 mån.kontrollen vägden Sigge 4 840 gram o var 60,5 cm lång. Nu vägde han 7 255 gram o var 65,5 cm lång!! Helt sjukt ju..... Snacka om att hans kurva var spikrakt uppåt!

Annars i veckan har vi varit på bebisfika - Sigge verkligen ta ikapp sig mot de andra boysen - Watch out!! Sen har vi jobbat lite o varit på utbildning m jobbet.

Idag har vi träffat Stella o Marlen - råkade visst shoppa lite idag med;-) Ha ha... Ikväll är det dags för årsmöte, tanken är att jag ska bli invald i Nässjö Baskets styrelse... får väl avvakta till efter dagens möte o se så att det verkligen blev så;-) kanske är någon som har något att invända!! Ha ha...

Imorgon ska Sigge o jag träffa Malin o bara ha en mysdag! Ska bli så kul.. vi har mycket o ta ikapp känns det som!

Jo.. igår kväll var ju Annica o Mattias här oxå o käkade varma mackor... Är verkligen kul när det blir så där spontant att man bara ses o tjötar lite! Men vilka roliga skratt vi fick oss!! Jackson (deras hund) var ju oxå med.. o han lyckades hitta Sigges gunghäst;-) bara det att han var LITE rädd för den, hi hi... Så han fullkomligt skällde ut den där stackars hästen!! Samtidigt som han var totalt sketrädd o absolut inte vågade komma nära den (för när man kom tillräckligt nära, eller råkade nudda den så började ju gunghästen att gnägga, ha ha). Shit vad kul alltså! Sen av någon anledning så hittade Jackson sin favvoplats hos oss - på ett trappsteg i vår trappa!? Varför där liksom?

Annica som tar hand om sina små pojkar;-)



Kram kram

Kommentarer
Postat av: Annica

Haha.. gunghästen ja, den var han mycket skeptisk till, men han kunde ju inte låta den va heller.. Vad bra kortet blev. Måste få!

2009-02-25 @ 16:08:20
URL: http://hittaringendoman.blogg. se
Postat av: Lillasystern..

Basket?

2009-02-25 @ 17:22:56
URL: http://pluttenholmberg.blogspot.com/
Postat av: mia

Hej! Va kul att du tyckte om dom.. :) skicka bara lite bilder o säg vilken slags stil du gillar så kan jag se vad jag kan få ihop..jag kan ju fixa till bilderna oxå..så skicka sånna som du gillar ansiktena på. För resten kan man alltid göra fint.

2009-02-25 @ 18:47:14
URL: http://misenk.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad kul att han hade gått upp bra i vikt!!

2009-02-25 @ 22:11:55
URL: http://jansan.blogg.se/
Postat av: Ida

Hej! :) Har länkat till dig på min sida!

2009-02-26 @ 14:12:29
URL: http://mammaijda.blogg.se/
Postat av: faster susanne

Vad fina de är alla tre i trappan :-)

Himmel vad han har växt, tur att ni inte tänkte använda min dopklänning, den hade han aldrig fått plats i, stora killen!

2009-02-26 @ 15:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0