Bilduppdatering!

Har ju varit ganska skralt med bilder på ett tag nu så jag tänkte att jag passar på att göra en bilduppdatering här...

Får väl börja med midsommar;-)

Här är sista piffningen innan gästerna anländer! Dennis tyckte bilden skulle passa perfekt i en hårspraysreklam;-)



Gladaste barnen på festen!:-) Sen vet jag inte vad jag lyckades med.... lyckades få bilderna att sitta ihop här nu när jag infogade dem.. får låta bilderna tala för sig själva då!! :-)


Avslutningen kan jag ju kommentera, Annica med sina två bebisar;-) Visst är de fina!!

Slänger även in några bilder ifrån "Ölandet"...

Så här såg det ut första dagen när vi väl kommit på plats men saknade en hel del möbler och annat...



Första natten i husvagnen, ganska mysigt!!


Fick välling av mamma i brassestolen.. o sen däckade jag totalt!!


Då fick mamma och pappa intaga en fin fin måltid i brassestolarna med bland annat Sigges badbalja som bord;-))


Så här glad är man när man vaknar på morgonen och upptäcker lastaren som man givetvis fått av morfar!!


THE SUNSET!! Vår utsikt från förtältet varje kväll... kan det bli bättre???


En kväll i förtältet - efter att vi införskaffat möbler och dyl.. LITE bättre!


Första dagen på Öland under parasollet - fortfarande inte så jättevarmt men det blev det ju ändring på! Här sitter Sigge o flinar upp sig åt var o varannan människa som går förbi... Pinsamt!


Lite naturfoton då.....












Lille Simon 2 månader kom på besök!


På mammas axel har jag det ganska bra....


Sigge badar i baljan, men vill helst klättra ur!


Vattenkannan smakar mums!!


Håll tillgodo!!

KRAM


Kommentarer
Postat av: faster susanne

OJ så många bilder, det tackar man för. Alltid kul att se bilder på Sigge, han måste väl vara Sveriges gladaste barn? :-)

Ha det gott, Susanne

2009-06-30 @ 17:40:38
Postat av: Evelina

Känner att en kommentar från mig är på tiden:) Fina kort på Sigge, alltid glad! Vad fint ni har det i förtältet, åkte ni till IKEA i Kalmar för storshopping eller? Stranden ser härlig ut, får allt styra kosan mor Öland och Grönhag några dagar. KRAM

2009-06-30 @ 20:59:38
Postat av: marie

kul med många bilder! fin utsikt hade ni ju med =) ja får se om det hinns med att träffas, då ni inte är här i närheten. annars tar vi det senare!

ha det bra och njut! kram

2009-06-30 @ 21:29:10
Postat av: Marlen

Jatte fina kort :)



Kram

2009-07-01 @ 10:23:31
Postat av: jannie

hihi.. ja jag trodde hon va för liten för att åka.. men hon höll sig i o verkade förstå poängen.



vilka härliga bilder från öland!

2009-07-01 @ 11:25:48
URL: http://jansan.blogg.se/
Postat av: anna

Va härligt med husvagn!! Guh vilken vy ni har=) mm jopp jag är avundsjuk, vi kanske kan bo i erat hus medans det står tomt=)) haha underbart att ha trädgård med nu:)

Så fin han är Sigge:) Krypa är på g tror jag eller kan han?

Ha det fint!

2009-07-01 @ 19:00:15
URL: http://goannat.blogg.se/
Postat av: Micka

Vilka härliga bilder :) Helgen v 30 drar vi oxå till Öland, hoppas det kan vara soligt då med !



Ha det. Kram

2009-07-01 @ 21:09:15
URL: http://micka87.blogg.se/
Postat av: Sofia

Vilka härliga kort! Det känns som man är på Öland! En stor skillnad är solnedgången, ni har den i havet - vi får den i ngn tråkigt industriområde där den långa stranden tar slut.. Kram

2009-07-01 @ 23:14:41
URL: http://sigridsofia.bloggagratis.se
Postat av: Lindha

Så härligt det ser ut! Och skönt att alltid komma till uppsatt tält :0)

Ha det bäst!!!

2009-07-05 @ 08:50:11
URL: http://mchutney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0