Hemma igen, så skönt!

Ja, det har verkligen varit en riktig jobbarvecka för mig!! I måndags hade vi ju farfar här för barnvakteri då jag skulle ha en utbildning. Denna utbildning gav vi dock upp efter ca 30 min då teknikens under inte alls ville som vi ville..... Ringde hem till Farfar o sa att jag kunde komma hem nu, men det fick jag minsann inte alls!! Han hade ju inte ens hunnit ha honom tyckte han, ha ha... Så jag åkte hem o hämtade datorn o ner till jobbet igen för o fixa ett bokslut! 15,30 fick jag komma hem igen;-) Det hade gått så bra o farfar var så nöjd med dagen.. Dessutom hade de ju gjort upp det där med bajsblöjan - så när mamma kom hem så bajsade Sigge.. hi hi... Kanske var lika bäst det, hade nog tagit sin tid för farfar o byta den!!

I tis o ons har jag varit i Västervik på jobb med Ursula (kollega). Det har varit minst sagt ovant att vara hemifrån men antagligen väldigt nyttigt! Det gick jättebra för Dennis, med undantag av kvällen då Sigge av någon anledning valde att bryta ihop en smula... Det gillar inte pappa o blev nog allt lite stressad (vilket jag oxå blev med tanke på att man har 14 mil hem...).. men det löste sig ju!!

De här dagarna har ju varit så otroligt annorlunda mot att gå hemma... Har verkligen kommit ifrån jobbet, trots att jag alltid jobbar mer eller mindre något varje vecka.. Konstigt alltså, men denna typ av jobb (tis-ons) kräver lite annan tankeverksamhet, plus att det varit lååånga dagar vilket gör att man varit koncentrerad o kvällen slutat med huvudvärk!! Ha ha.. Behöver väl antagligen inte använda lika många hjärnceller när jag går hemma!

I dag är det bara lugna gatan här hemma.. fixa o trixa lite o ta en promenad (trots det tråkiga vädret) är väl ungefär vad som står på dagens schema...

Imorgon är det bebisfika, trevligt trevligt!!

Här är bild på lilleman som Dennis tog när han satte honom framför spegeln.. efter att han tog detta så hade han börjat asgarva o tyckt att det var JÄTTESPÄNNANDE o se sig själv i spegeln!!






KRAM

Kommentarer
Postat av: Marlen

Kul idé =)

2009-03-05 @ 10:30:07
Postat av: anna

Tufft att lämna hemmet sådär...hurr...det måste varit jobbigt=) men nyttigt som sagt.

Jag tycker det räcker med några timmar:P sen längtar man...

2009-03-05 @ 14:33:32
URL: http://goannat.blogg.se.
Postat av: marie

håller med det är jobbigt att lämna de första gångerna men jättenyttigt för alla parter! ses imon!

2009-03-05 @ 15:40:52
Postat av: Annica

Tack så jätte mycket för de fina halsbanden, blev så glad och rörd. Hade jag/vi inte väntat oss och verkligen inte nödvändigt. Men nu är han verkligen en del av oss me!!!

2009-03-05 @ 19:26:57
URL: http://hittaringendoman.blogg. se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0