Oj oj oj....

... vilken dålig vecka med uppdateringar!!

Inser ju direkt att man inte hamnar här vid datorn när man jobbar osv... I måndags och onsdags så jobbade jag och igår var vi i Ullared - så det har ju minst sagt varit en händelserik vecka! Alltsammans känns dock bara kul, och det underlättar ju det hela avsevärt!!

Ullared då... hittade väldigt mkt tycker jag och på det hela taget så tycker jag att vi kom riktigt "billigt" undan med tanke på hur mycket saker det kändes som att vi skulle ha! Sigge fick en hel del så klart..;-) Mormor var här hemma och hade hand om Sigge. Det verkade ha gått hur bra som helst för när vi kom hem så hade alla fönstrena blivit putsade, de hade varit på torget och köpt påskliljor m.m m.m.... Så ja, det får väl anses ha varit en lyckad dag!! :-) Tack mamma.. du kommer få förnyat förtroende;-)

Idag har vi varit på Thimons och träffat Stella o Marlen, har ju inte hunnit med det i veckan innan ju!! Det var kul! Vi inser nog både Marlen o jag nu att vi snart inte har några små bebisar som ligger stilla där man lägger dem.. vart tar tiden vägen?

Snart kommer Dennis hem och jag funderar allvarligt på att vi ska ge oss ut och ta en promenad - blev ju riktigt härligt väder idag också ju! Ikväll blir det bara lugnt o stilla, någon god mat och Let´s Dance skulle jag tro!

Imorgon blir det debut för oss på Akropolis tillsammans med Mattias och Annica - fira vår 2 åriga bröllopsdag! Ja, inte klokt ju.....

Här kommer en bild på vad jag hittade i trädgården idag,



Är det inte underbart!!???

Blir nog snart till att inviga altanen - kanske kan bli helgens projekt!! :-)

Trevlig helg på Er alla!

Kommentarer
Postat av: marie

visst är det härligt med värmen och lite vårtecken! skönt tycker jag iallfall behöver ljuset

2009-03-20 @ 17:46:27
Postat av: Sofia

Åååååh vilken härlig vårbild - man blir så glad..... 2 år sen du gifte dig - tänk det är m.a.o nästan exakt två år sedan du reviderade Kylteknik o jag träffade dig för första gången. Det "klickade" och det är så kul att få ha dig som jobbarkompis Anna!!! Kram

2009-03-20 @ 19:31:37
URL: http://sigridsofia.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0