Snö, snö, snö....

.... och åter snö!! Detta eländiga Sverige!!!!! Vaggar in oss i en falsk förhoppning om vår o sen ska det bara VRÄKA ner snö?! Hur kul är detta?? Blä... Inte varit utanför dörren idag med Sigge. Bara en snabb skottning på trappan..

Blir visst lite fattigt på inlägg när man jobbar.. Dels så händer det ju inte så mkt kul på jobbet som är värt att rapportera om här o sen blir det ju lite knackigt med tid att skriva!

I tisdags träffade vi iaf Sussi o Ville för promenad (i den iskalla vinden) o sen lunch på Thimons. Sen bar det vidare till Marlen o Stella för fruktsallad och kaffe. Har märkt att jag dricker väldigt mycket kaffe nu för tiden!!?? Vi tjötade lite o så.. plus att Stella hade lust att nafsa i Sigges öra (gå gärna in på länken på min sida till Marlens blogg o scrolla ner så får ni er ett gott skratt)... Läget är dock oklart vart hon ville komma med det hela? Mysa och viska härliga kärleksord eller kanske ta sig en rejäl tugga som Mike Tyson??? ;-)

Onsdag o torsdag en massa jobb (inkl. en massa rännande hit o dit o lite strul på vägen men det är väl så det är!!)... O idag när man slår upp ögonen så snöar det alltså IGEN!! Ikväll blir det ju självklart Let´s Dance final och lite god mat till det. I övrigt är nog helgen väldigt lugn för vår del.. skönt det med!

Jo just det... i onsdags var jag o skrev in mig på Viktväktarna... så nu ska vi se om man kan bli av med några kilon! Är inte supermotiverad men jag hoppas att motivationen kommer allt eftersom.. vill gärna bli av med min MAGE!! Så nu är det slut på de smarriga fikastunderna.. får hålla mig till fruktsallad;-) Nä då, ska inte ta det stenhårt på allvar men man får ändå ett sundare tänk ganska snart o vissa saker stoppar man inte i sig för det är inte "värt" det på nått vis. Dessutom är det ju hemskt pinsamt att gå o väga sig om en vecka o inte ha gått ner nått eller kanske ännu värre - gått upp!! Ha ha...
Är det någon som vill hänga med det här tåget så säg till.. är lättare om man är flera!

Blir visst inga bilder idag!...Ja, ja ni får klara er ändå...

Kram & ha en fin helg!

Kommentarer
Postat av: marie

ja jag hittade ett sett på ica i eksjö sen! blir kul att se om han gillar det =)ha en skön helg!

2009-03-27 @ 16:09:43
Postat av: Lillasystern..

O de var inte värt att nämna att jag kom o räddade er med pellets.. ;)

2009-03-27 @ 16:53:20
URL: http://pluttenholmberg.blogspot.com/
Postat av: anna

javisst hehe tog det på dopet haha tack så mycket, man får inte banta när man ammar har jag hört, men du kanske förresten inte ammar nu eftersom du jobbar...vad jobbar du med?

Håller med om att snön var onödig och har inte heller varit ute mycket idag..

2009-03-27 @ 18:45:33
URL: http://goannat.blogg.se.
Postat av: marlen

kämpa på =) ska kolla med Henric om morgon dagen.



Kram

2009-03-27 @ 19:03:00
Postat av: mia

Naä..det vet ju du med..med kräksjukan du hade.. :) det är väl sånt man får lära sig nu.. Va kul med viktväktarna. Själv tänkte jag gå med i gi. Har testat det förut en gång. Hjälpte bra. Hoppas det går bra för dig. Är ju ett hälsosamt sätt att gå ner i vikt. Vet hur det är med det där mamma "hullet"..tycker inte du har nått iofs..men det är ju vad man själv tycker som är viktigast. Vad tyckte sigge om rånet då?

2009-03-27 @ 20:58:20
URL: http://misenk.blogg.se/
Postat av: anna

okej....ja det har du nog rätt i , är inte så insatt, men extrahullet vill man ju inte ha...fast jag hade det lite innan med:P nu vill man ha bort allt...när man ändå ska ha bort lite lixom=)

Skönt att inte amma...me är det inte jobbigt att jobba?

2009-03-27 @ 20:59:00
URL: http://goannat.blogg.se.
Postat av: faster susanne

Snö? här sitter man på balkongen och solar sig om dagarna :-) videungen är utslagen likaså snödroppar och krokus, vill ju till att man bor på solsidan av Sverige!

2009-03-27 @ 22:22:16
Postat av: Lindha

Här skrivs det inköpslista inför nästa veckas GI igen! Och magmaskinen ska återanvändas samt snabba promenader...nu jäklar ska jag i mina repalyjeans igen utan rulle på magen!

2009-03-28 @ 07:11:37
URL: http://mchutney.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Jag hänger gärna på, har ochså en mage att bli av med ;-)

2009-03-28 @ 10:27:32
URL: http://mathildav.blogg.se/
Postat av: jannie

hur känns det att jobba igen?



Jag tyckte tapeten va lite sisodär när vi kollade på den i affären.. men det blev riktigt bra faktiskt.



Vill oxå bli av med min mage.. hoppas på att ridningen ska hjälpa mig med det.



2009-03-28 @ 13:27:40
URL: http://jansan.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Ha ha, ja det finns väll värre men jag själv tycker ju att min mage är aningen stor och hänger lite över byxkanten ;-)



Jag har ingen aning om vad jag har för BMI, hur kollar man det och var går gränsen då?

2009-03-28 @ 17:17:46
URL: http://mathildav.blogg.se/
Postat av: Sofia

Viktväktarna? - tycker du har blivit jättesmal Anna! Men det där vet man och känner man ju bäst själv... Lycka till i varje fall - ett tips kanske är att söka till Robinson? Det verkar ju vara en effektiv kur men kanske inte så sund....

2009-03-29 @ 17:47:15
URL: http://sigridsofia.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0