Fika, fika, fika....

Så kan man nog sammanfatta gårdagen!! Efter två "kalas" så kände jag mig halvt spyfärdig... Ingen bra dag alls - med tanke på VV! ja ja... Måndag idag = nya tag!? Är det inte alltid så?? Ha ha...

Igår var vi och hälsade på lille Simon (Sigges syssling) och gratulerade dem. Han var ju verkligen SÅ liten, o så söt - såg ut som en riktig liten trollunge!;-) Nu låter man ju dessutom REDAN som alla andra gjorde när de såg Sigge.. "Åh, vad liten" osv.. ha ha.. själv tyckte man ju att han var jättestor när han var en månad eller så!!:-)

Vi åkte sedan vidare för nästa kalas för att fira syster som fyllt 20 år. GRATTIS!! Där var det fullt ös.. och Sigge han vandrade från famn till famn, såg nästan inte röken av honom! Farmor sa det att, ja han är ganska van vid att vara hos andra va? Eh, ja.. det kan man nog säga.. med tanke på att han varit med mig en hel del på jobbet osv....

Idag har vi då ÄNTLIGEN fått möjlighet att träffa Stella och Marlen... Var ju ungefär en halv evighet sedan!? Men iaf, väldigt trevligt! Promenad runt sjön och sen lite lunch osv. Sigge och Stella var så söta när de satt tillsammans på babygymmet (tyvärr hade inte jag kamera men håll utkik på Marlens blogg så kanske de dyker upp där!). Stella hon sitter så stadigt medans Sigge emellanåt välter åt olika håll!;-)

Imorgon ska Sigge och Simon med mammor besöka gammelmormor (dvs. Theresés och min mormor).  Äta lite lunch och bara umgås lite, ska bli så trevligt så!

På onsdag är det jobb samt restaurang besök på kvällen. Taste of Beirut är det som ska testas med de kvinnliga kollegorna på jobbet. På torsdag blir det jobb, massage och sponsorsmöte. Har äntligen tagit mig i kragen och bokat massage (vi har tillgång till det via jobbet men jag har aldrig utnyttjat det). Ska bli skönt, man känner att när man bär på Sigge så tar ryggen stryk, ovan som man är!

Ha det himla BÄST!!

Kram

Kommentarer
Postat av: Annica

Mmm massage är skönt!

Vi skämmer väl inte bort Jackson?? :-)

2009-05-11 @ 15:57:08
URL: http://hittaringendoman.blogg.se/
Postat av: Mia

gott att unna sig!

2009-05-11 @ 19:29:39
URL: http://misenk.blogg.se/
Postat av: Sofia

Betr. VV - man FÅR väl synda ibland? ;)



Det ska bli så kul att testa Beirut på onsdag!!! Ser fram mot det så...



Härligt att du ska gå massage - ta ingen "på djupet" bara - jag var trött en vecka ;)

2009-05-11 @ 19:53:25
URL: http://sigridsofia.bloggagratis.se
Postat av: jannie

Heh ja jag o daniel bara kollar förvånat på varandra när hon visar upp vad hon kan. Men det är sjukt kul! Vet du när föräldra träffen är nästa gång?

2009-05-12 @ 11:00:24
URL: http://jansan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0